Die ene agouti lijkt ook weer wat slagen in de vacht te hebben, net als die hele lichte uit het andere nestje. Overigens de ene die het niet gered heeft was ook een hele lichte creme met slagen. Dus ik denk dat de beer toch een teddy-drager is.
Straks eerst de bak maar verschonen. Dat zat sowieso al in de planning voor vandaag, maar nu helemaal
De bak is weer schoon en ik heb de moeders maar even gescheiden, want Bubbels vond eten veel belangrijker en Goldie pikte de kinders in Vooral de eerste dagen moeten ze wel even goed ruiken wie de moeder is anders komt de melk ook niet goed op gang. Een sneak preview leert dat er 2 mannetjes zijn (w.o. de zwarte ) en 2 twijfel gevalletjes.
miramii
Geplaatst: 04-01-17 12:32
Wauw wat een leuke koppies komen hier langs! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten iedereen!
Ik heb 25 cm plexi en dat gaat prima! Alleen met het trekken van sprintjes of 'poppen' vliegt het zaagsel er wel eens overheen. 3mm vind ik trouwens te dun, ben hier voor het dubbele gegaan .
Ik zit sterk te twijfelen of ik een nestje zal proberen te fokken. Heb een mooie zwart-witte borstel van nu 5,5 maand oud. Al eerder gedaan met een (nu te oude) dame, maar vind het toch wel weer spannend!
Ja, v ind ik ook jammer. Hij is echt mooi diepzwart. Zo te zien gaan er straks toch een aantal de verkoop in, want zoveel beren wil ik zeker niet houden.
DD gefeliciteerd wat zijn ze leuk ! Stiekem lijkt het mij ook wel eens leuk. 1 van m'n dametjes heeft stamboom. Maar goed daar moet ik nog maar s over nadenken. Nu zijn ze nog te jong.
Mag ik vragen hoe jullie zijn geslachtsdeel er uit vinden zien? (Hij is 2,5 week geleden gecastreerd maar dit is mijn eerste castraat dus ik heb geen idee hoe het 'zou moeten' te zijn)
Zo leuk... vanochtend had ik wat mango-schillen van de smoothie van gisteravond en die gaf ik aan de moeders... beginnen de kleintjes van het eerste nest toch aan het resterende stuk schil te sjorren en moeders niet loslaten natuurlijk, dus de kleintjes vlogen alle kanten op