Wat een pech allemaal zeg
Hier helaas ook geheel onverwachts een rat ingeslapen.. Dus ga nu kijken naar een 'lease' rat van een opvang. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier helaas ook geheel onverwachts een rat ingeslapen.. Dus ga nu kijken naar een 'lease' rat van een opvang.

dus die krijg ik binnenkort weer terug en misschien neem ik rittens uit dit nest, dat weet ik nog niet.. even over nadenken of ik na deze groep verder wil met ratjes of even tijdelijk wil stoppen. heb nu al 6 jaar zonder pauze ratjes.

(alle meisjes van 2 nesten)
Volgende week zondag zijn ze 6 of 7 weken jong. Ze zitten nu al op de 95-100 gram, ze groeien echt als kool.
Afhankelijk van hoe klein ze nog zijn misschien langer. Maar onze huidige 2 meisjes hebben we met dezelfde leeftijd gekregen en dat gaf ook geen problemen bij het koppelen. Dat verwacht ik nu sowieso niet trouwens, ze hebben zich bizar sociaal opgesteld tegenover Mulan in haar laatste maanden/weken. Dat zit straks wel snor

Ik ben echt helemaal verliefd. Joshi moest gister wel echt even wennen, Koopa is een stuk dapperder. Die was echt meteen thuis. Woensdag gaan we ze koppelen

heeel erg blij met dese beslissing
heb ik eerst Maar even voorraad thuis