Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Ja echt dat gaat zo hard. Weet nog wel toen we bij de fokker langs gingen, op 4 week en op 6 week volgens mij. Pupjes groeien zo snel. Lijkt alles wel gezond, kiwi?
Ik zal vandaag nog even wat meer foto's van Zhiva bewerken. Ik hou er van om foto's te maken van onze hond
Karina schreef:Limoen schreef:Ahhh wat gaaf! Je hebt een Saluki! Ben ik dus toch niet de enige straks.Hoe bevalt het?
Ik ben knettergek op hem maar word er ook wel eens knettergek van. Heb het wel heel erg met hem getroffen dat hij zo vrij en blij en vriendelijk is. Ik was heel gecharmeerd van zijn vader en diens karakter, en eigenlijk heb ik er nog een verbeterde versie van. Maar zo zijn ze lang niet allemaal. Een soort van perongeluk bleek ik ook nog eens een heel mooie te hebben, maar ik ben nu eigenlijk gestopt met showen omdat ik het toch niet zo'n leuk wereldje vind en zo'n dag eigenlijk veel liever met mijn honden op de zandverstuiving doorbreng dan in een tentoonstellingshal waar de enige die blij is als je wint jezelf bent
.
Een saluki geeft wel een heel nieuwe dimensie aan het begrip "hond", ik heb jarenlang met border collie's gewerkt en gesport, verder gezelschapshonden en terriers en heb twee diploma's kynologisch instructeur, maar je kunt gevoeglijk zo ongeveer alles vergeten wat je ooit geleerd hebt. Je moet er wel aan toe zijn, zeg maar
. Hij is een grappige combi tussen heel erg mensgericht en not very trainable.
De deerhound is ook echt geweldig, gemakkelijker ook wel. Tenminste, die mijn ouders nu hebben in ieder geval. Ze wachten al poosje op nr.2.
@Limoen, waar gaat jouw saluki vandaan komen? Mag ook in pb