Heb daar ook wel schrik voor dat ik minder 1 op 1 tijd ga hebben/plannen met de 2de pup ...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
beauty1love schreef:Toch niet zo heel gek dus dat ik het niet helemaal top vind dat m’n vriend m’n honden jat![]()
Toch maar aandringen op die pup erbij haha
beauty1love schreef:Wauw Kim, negen honden is echt wel heel veel! Helpt denk ik al heel veel gezien je zelf een stabiele roedel hebt? Wel gaaf hoor!
Nicky91 schreef:Ik neem er alleen 1 bij als blijkt dat mijn vriend toch ook dingen wilt gaan trainen.Of als m'n katten dood zijn
Dat klinkt heel erg, ze zijn nu 6 en 3, maar ik wil nooit meer katten
![]()
Thanks allemaal voor de camera's
KimD schreef:Nicky91 schreef:Ik neem er alleen 1 bij als blijkt dat mijn vriend toch ook dingen wilt gaan trainen.Of als m'n katten dood zijn
Dat klinkt heel erg, ze zijn nu 6 en 3, maar ik wil nooit meer katten
![]()
Thanks allemaal voor de camera's
Wij hebben ook vier katten. Als zij niet meer zijn krijgen wij ook geen katten meer. Maar ze zijn pas 7, dus die kunnen voorlopig nog het behang van de muur halen.
KimD schreef:Wij hebben ook vier katten. Als zij niet meer zijn krijgen wij ook geen katten meer. Maar ze zijn pas 7, dus die kunnen voorlopig nog het behang van de muur halen.
Kaus schreef:Ik vind katten helemaal geen leuke beesten maar toch zou ik er stiekem wel graag eentje willenVind ze altijd een beetje eng en stom, arrogant. Maar toch hebben ze wel wat leuks. Denk alleen niet dat het 'm ooit gaat worden aangezien Dundy ze doodmaakt als hij de kans krijgt. En dan ook echt met dood als doel. En Dexter is er bang voor