Baasjes zijn zo streng

Speel matje gekocht, en wat doet meneer? Slapen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soloro schreef:Zo hadden wij een speeltje gehaald, zo'n kleedje met een stokje eronder die beweegt. Dan moeten ze de prooi "vangen". Wij dachten: super leuk, hij is altijd zo speels. Kat was er letterlijk doodsbang voor, plat op z'n buik over de grondSpeeltje maar weggebracht, was geen succes.
(zo'n ding: https://www.google.nl/search?q=kattensp ... U4tdQ2v4JM:)
Shirley schreef:Wees blij dat hij het in elk geval gebruikt, de meeste katten vinden de verpakking interessanter
Marcella schreef:Ik ga vanmiddag met de dame naar de DA vertrouw het niet meer ze loop ineens alles wat ze eet eruit te gooien. Het begon gisterenavond ineens.
san4nie schreef:Ben je al bij de dierenarts geweest Marcella?
Wij zijn zonet even geweest, enten, chippen, alles even controleren. In de auto was heel spannend, maar bij de dierenarts was het wel gezellig geloof ik. Behalve het chippen..Nu uitrusten van alle indrukken.
Hoe is het met jouw schatjes Daphne? Is de logeerpartij al voorbij?
Marcella schreef:Darmen waar gewoon wat van slag met mogelijk nog steeds een beetje stress ook nog. Voor de rest een mooie gezonde kat die ook nog perfect op gewicht was. Heb nog schouder massage gehad aangezien DA eng was. Dus dan maar in baas proberen kruipen.![]()
Voor de rest kleine beetjes voer aanbieden wat ik al deed en katten gras moest even weg dus die staat op mijn slaapkamer. En moet haar zo 1/4 pilletje geven en die moet ze dan 2x daags krijgen.
Had haar gelukkig in een keer erin gekregen en terug was het nog even lastig aangezien ze mijn schouder wel heel erg goed vast hielt.
Pandora2 schreef:Die foto's van gister zijn hilarisch gewoon![]()
![]()
Ik heb net hetzelfde, maar dan niet-zo-nieuwe-speeltje al tig aantal jaar![]()
Mijn kater destijds ging er heel af en toe mee knuffelen.
De dames nu komen er al 7 jaar niet aan...Staat lekker te verstoffen
Balou_k schreef:san4nie schreef:Die eerste foto![]()
![]()
Wat is dit voor een speeltje?
Verwende poesjes
Het is een of ander massage ding.
soloro schreef:Enige speeltje wat hier werkt is een muis en een touwtjeVoor de rest wil hij nergens iets van weten en zodra het geluid maakt dan is ie bang
![]()
Balou_k schreef:Pret echo van Ollie!
Ze is echt drachtig!
[ [url=m/aBhO5v.png]Afbeelding[/url] ]
MirandaFuego schreef:Oohh leuk!![]()
Grappig, dacht vanmorgen nog aan jullie!