Kaus schreef:Ik ben ook wel benieuwd waarom de keuze voor een AID die vind ik nou niet echt bij de eisen die je had passenMag ik mij hier ook melden(Ik wil pas actief meepraten vanaf het moment dat de pup is toegewezen. Tot die tijd hou ik de spanning even voor mezelf.)
Wij krijgen als alles door gaat half februari een American Indian Dog!
Nu vroeg ik mij af wat voor halsband en riem jullie gebruiken bij een pup? Zo'n beestje groeit ontzettend snel en ik vind het zonde om elke week een nieuwe dure halsband te kopen.
Zijn er speciale goedkope puppyhalsbanden, is een tuigje beter of zou ik zelfs een sliplijn (met stop) kunnen gebruiken?
Edit: ook woon ik in een ongelijkvloers appartement met drie trappen (die je dus op moet om van woonkamer naar slaapkamer enzo te komen). Nu is het nogal een controversieel onderwerp of traplopen wel of niet slecht is voor pups. Ik vermoed dat het beter is om een loopplank te maken waar hij overheen kan?

Hier nog meer slecht nieuws. De reu die ik wou gebruiken blijkt nu een broer met epilepsie te hebben. Dat is een risico die ik niet wil nemen dus de reu is definitief van de baan. Nu dus opzoek naar iets nieuws