arabella2000 schreef:Die zou je kunnen scheiden door er een plank in te leggen ter joogte van de balken in het midden. Heb ik ook een tijd gedaan ivm aggtessief gedrag van 1 valkje
En zo een onderhok en bovenhok creëren?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani199764 schreef:Neeee die 150 past echt niet in huisGeloof dat het de 60 is, maar je kan hem niet scheiden dus als ik ze allemaal wil houden moet het bij elkaar, en weet niet of dat gaat.. Deze kooi is het. Foto van hoe die bij mij staat zal ik nog wel maken, het is nu een beetje een rommeltje
![]()
[ [url=m/lBoSIt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Ja, die (montana madeira double) heb ik ook voor mijn 2 catharina's. Een erg praktische en degelijke kooi, ik ben er erg blij mee!
@ Cayenne: wie zit er bij jou dan nog in? Zijn de koppels dan weer naar buiten verhuisd?
(En pfieuw, wat was je vroeg actief)
Lukasje schreef:arabella2000 schreef:Die zou je kunnen scheiden door er een plank in te leggen ter joogte van de balken in het midden. Heb ik ook een tijd gedaan ivm aggtessief gedrag van 1 valkje
En zo een onderhok en bovenhok creëren?
Cayenne schreef:Wat zijn ze leuk zeg!
Filmpje gekeken uiteraard![]()
Maar wat een schel geluid maken ze toch. Wij hebben ze vroeger ook gehad en het deed soms gewoon pijn aan je oren
Ik was het even vergeten, maar het filmpje zorgde weer voor de herinneringen