Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mossel schreef:Het interesseert me ook niet dat er wat stuk gaat, maar ik ga hem niet ongeoorloofd zn gang laten gaan, daarbij is de plant te groot en zwaar om te verplaatsen of ergens hoog te zetten. Ga ook voor die korte periode ook Mn huis niet verbouwen, de andere blijft overal vanaf. Ook heb ik geen zin in een kat die de hele nacht door huis raced met de hond er achteraan incl over het bed.
Mossel schreef:Ik ga niet na elk rondje met de hond Mn huis opruimen en ik laat ook mijn nachtrust niet verstoren door hem ( en de hond die er vervolgens achteraan gaat) imo kan een kat net zo goed in een bench net zoals een puppy die s'nachts verplicht wordt te slapen of even in de bench moet als baasje weg is... snap echt niet waar jullie je druk om makenbeest gaat niet dood van eventjes in de bench of badkamer zitten. En ik ga toch echt niet 8x per dag een enorm zware pot verplaatsen omdat hij er niet vanaf kan blijven. En nee het hoort er niet bij dat ze dingen maar ongeoorloofd kunnen slopen, dat mag een hond ook niet dus ik ga het bij een kat ook niet goedkeuren. Prima dat jullie je eigen manier van opvoeden hebben, ik heb bij Memphis deze manier gekozen en hij heeft er vrede mee
ieder zijn of haar manier.
Mossel schreef:Tikkertje gaat hier samen met de hond over mijn bed, en mijn nachtrust is al top dus hij gaat gewoon een paar uurtjes in de bench, gaat ie niet dood van. En heb ook een onderbuurvrouw die over het kleinste geluidje klaagt
Roosch schreef:Ik heb hier een kattenkamer, die ik overigens niet gebruik om ze op te sluiten. Ik wil mijn katten niet beperken in hun bewegingsvrijheid, net zoals ik een paard niet zou willen beperken hierin als ik die had. Ja, er is vandaag een fotolijstje gesneuveld omdat mevrouw die uit de vensterbank tikte, maar ik haal wel even een nieuwe bij de Action. Als ik zie hoe heerlijk ze het vinden om rond te rennen, naar buiten te kijken of gewoon liggen waar zij graag willen liggen dan neem ik het risico voor lief dat er eens wat sneuvelt.
Een bench zou hier nooit of te nimmer in huis komen, medische noodzaak is hierop wel een uitzondering natuurlijk.
Net zoals ik ze nooit mee zou nemen "gezellig op visite bij anderen ". Een kat is gehecht aan zijn leefruimte en aan bewegingsruimte.
Als ik hierin niet zou kunnen voldoen had ik geen katten genomen. Net zoals ik geen hond neem omdat ik fulltime werk; ik kan niet in zijn behoeften voorzien.
Mossel schreef:Tikkertje gaat hier samen met de hond over mijn bed, en mijn nachtrust is al top dus hij gaat gewoon een paar uurtjes in de bench, gaat ie niet dood van. En heb ook een onderbuurvrouw die over het kleinste geluidje klaagt
Roosch schreef:[ [url=m/Ob3lbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Live. Kan niet eens slapen zonder die 2. Tuurlijk spelen ze in de nacht samen tikkertje, word ik af en toe met 4 pootjes tegelijkertijd besprongen of heeft er 1 om 4 uur in de nacht een spontane aanval van knuffeleritis maar dat zou ik niet willen missen.