Nog niet, maar ik wacht even af of mijn ouders er nou toch 2 gaan nemen of niet en of ik er wel zelf 1 nog ga houden Maar er zijn er dus nog 2 niet gereserveerd waarvan 1 kater en 1 poes. Maar dat is dus even afwachten.
Loki lijkt inderdaad ontzettend op Ginger als kitten!
Ohhhh Freya is ook zo ontzettend leuk Zo'n leuk koppie!
Ik_is_Ik
Geplaatst: 17-12-16 12:23
Niks te zien van lastige lichtomstandigheden... gave foto's! Het worden al echt kleine katjes nu! Gaat hard zeg... Ik laat uiteraard ook alle foto's meteen aan mijn man zien, die is normaal niet zo van de koetjiekoetjie-reacties maar ook hij komt niet verder dan een aaaaahgossie wat lievvvv! Erg grappig
Shirley
Geplaatst: 17-12-16 12:23
Vind ze allemaal zo leuk, maar die kleine....
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-16 12:25
echt een popje ook! Ik ben heel benieuwd of ze richting de vacht van Ginger gaan (superzacht, niet veel kraag maar wel een prachtige staart) of Tonic (veel haar overal wel wat stuggere en dikkere haren dan Ginger). Hoop ook dat ze de lengte van staart van papa krijgen, hij heeft een gigantische staart! Ginger ook wel lang, maar lijkt net iets korter
is al een wat oudere foto, geloof toen Tonic 9 maanden was? maar zie je het verschil in bouw ook wel Ginger is sindsdien wel iets gegroeid geloof ik
Miekje, ja hoe kan je hier nou geen "achosssiieeeeeee" gevoel bij krijgen ze zijn zo ontzettend leuk! We moeten met een paar weken maar een afspraak plannen, kan je de kittens komen bezoeken
je bedoeld in het algemeen? Ginger is natuurlijk een volle Noorse Boskat, heeft een ander type vacht dan Tonic omdat hij half is, over het algemeen hebben Boskatten een zachte en pluizige vacht vanwege de ondervacht als ik het zo goed zeg. Tonic heeft dat niet.
Haha zelfs zijn voetzooltjes zie je amper door de hoeveelheid poothaar Maar Sphynxen staan bekend om hun fijne mensvriendelijke karakter en dat is hij zeker Hij is een kruising tussen zeer sociale rassen Het is een echte knuffel. Ginger daarintegen is weer typisch Noorse Boskat en houd er van om bij je te zijn (in de zin van naast je liggen), super actief en begroet iedereen, maar ze is absoluut geen schootkat. Ze heeft sinds ik haar heb nog nooit op mijn schoot gelegen Wel op mijn buik in bed, dat dan weer wel Maar ze begroeten beide heel uitbundig al het bezoek en zijn aandachtsgeil
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 17-12-16 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo herkenbaar Renee Max is een tegen je aan lig kat. Zodra ik bezoek heb ligt ie bij ze Dus grappig dat ze zo hetzelfde zijn dan haha.
Sphinx? Ik dacht die maakt een geintje.. Ik wil ook een Sphynx, maar mag niet. Dus nu klaagt manlief over al die haren. En dan zeg ik dat hij me maar een naakte had moeten laten nemen.
Hahahaha ja het is inderdaad heel typisch allemaal voor een boskat Ze houd ervan om naast mij te liggen, nu ook en dan laat ze soms van die stinkende ruften (door de kittenontlasting en voer wss) waar je echt van moet wegrennen
Nee hij is echt 25% sphynx, heb bewijs gezien van zijn moeder die bij de sphynx lag Was een kruising Noorse boskat met Sphynx en de moeder was dus de sphynx er zaten kortharige tussen maar moeder van Tonic was dus halflangharig. Tonic zijn papa is Noor x Main Coon. Ook een flinke kater
Hier komen ze Van Saga maar 1 foto omdat dat kreng maar weg bleef kruipen Thor en Odin waren mijn topmodelletjes voor vandaag Tonic was erg vervelend, hij is veel te ruw soms met de kittens, dus dat moet ik wel in de gaten houden, lompe papa Ik ben echt heel benieuwd wat de kleur van Freya uiteindelijk zal worden