Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Wat gaan ze hard!
Allemaal al gereserveerd?
Maar er zijn er dus nog 2 niet gereserveerd waarvan 1 kater en 1 poes. Maar dat is dus even afwachten.
en ze groeien goed!

Zo'n leuk koppie!
Ik ben heel benieuwd of ze richting de vacht van Ginger gaan (superzacht, niet veel kraag maar wel een prachtige staart) of Tonic (veel haar overal
wel wat stuggere en dikkere haren dan Ginger). Hoop ook dat ze de lengte van staart van papa krijgen, hij heeft een gigantische staart! Ginger ook wel lang, maar lijkt net iets korter 

Ginger is sindsdien wel iets gegroeid geloof ik
ze zijn zo ontzettend leuk! We moeten met een paar weken maar een afspraak plannen, kan je de kittens komen bezoeken

Dat laatste klinkt vooral als een flauwe mop als je dit harige monster dan ziet 
Maar Sphynxen staan bekend om hun fijne mensvriendelijke karakter en dat is hij zeker
Hij is een kruising tussen zeer sociale rassen
Het is een echte knuffel. Ginger daarintegen is weer typisch Noorse Boskat en houd er van om bij je te zijn (in de zin van naast je liggen), super actief en begroet iedereen, maar ze is absoluut geen schootkat. Ze heeft sinds ik haar heb nog nooit op mijn schoot gelegen
Wel op mijn buik in bed, dat dan weer wel
Maar ze begroeten beide heel uitbundig al het bezoek en zijn aandachtsgeil
Max is een tegen je aan lig kat. 
Dus grappig dat ze zo hetzelfde zijn dan haha.
Ik wil ook een Sphynx, maar mag niet. Dus nu klaagt manlief over al die haren. En dan zeg ik dat hij me maar een naakte had moeten laten nemen.
Ze houd ervan om naast mij te liggen, nu ook en dan laat ze soms van die stinkende ruften (door de kittenontlasting en voer wss) waar je echt van moet wegrennen
Was een kruising Noorse boskat met Sphynx en de moeder was dus de sphynx
er zaten kortharige tussen maar moeder van Tonic was dus halflangharig. Tonic zijn papa is Noor x Main Coon. Ook een flinke kater

Van Saga maar 1 foto omdat dat kreng maar weg bleef kruipen
Thor en Odin waren mijn topmodelletjes voor vandaag
Tonic was erg vervelend, hij is veel te ruw soms met de kittens, dus dat moet ik wel in de gaten houden, lompe papa
Ik ben echt heel benieuwd wat de kleur van Freya uiteindelijk zal worden 

gaby12 schreef:Maak eens een foto van Freya met de haren uiteen(scheiding) op zowel haar kopje als haar rug