Ik weet waar je woont

*Pakt jas en schoenen en rent naar de andere kant van de straat*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesss_amigo schreef:Ik kom ze nu halenAllemaal!
![]()
Ik weet waar je woont![]()
*Pakt jas en schoenen en rent naar de andere kant van de straat*
Kayleigh327 schreef:aaaah die foto's met ze allemaal samen![]()
![]()
@Jesss_amigo geef mij even het adres door, dan kom ik ze ook halen hahahaha
mikky19 schreef:En zijn er ook bokkers tussen de nieuwe baasjes?
Ze zijn zooo mooi! Wij willen een cattery beginnen met brits kortharen/langharen. Gewoon kleinschalig en huiselijk. We hebben al een andere cattery gevonden die ons hierbij wil helpen. En er is nu een poes drachtig bij hun die 6 januari is uitgerekend! Hopelijk zit naar ons mooie meisje ook tussen!
lifaya schreef:alles na de dekking en tot de kittens 2 weken zijn is mentaal slopendVooral als je er een kneusje tussen hebt
Ik ben zo blij dat ik steun had van iemand die gelukkig een cattery heeft en ook nog steun van Ginger haar fokker. Dat scheelt een hoop. Maar als doemdenker kan ik oprecht zeggen dat ik de grond kon kussen toen alles goed bleek te gaan
![]()
Ik vind de kittens echt prachtig! Lekker fluffy ook!
mikky19 schreef:En zijn er ook bokkers tussen de nieuwe baasjes?
Ze zijn zooo mooi! Wij willen een cattery beginnen met brits kortharen/langharen. Gewoon kleinschalig en huiselijk. We hebben al een andere cattery gevonden die ons hierbij wil helpen. En er is nu een poes drachtig bij hun die 6 januari is uitgerekend! Hopelijk zit naar ons mooie meisje ook tussen!
Hannanas schreef:Wat zijn ze gaaf!!! En wat leuk dat de karaktertjes al van hun kopjes spat.
Angelina lijkt het zachtaardigst, Alessia vrij en nieuwsgierig, Alessio het felst en Antonio is de clown.
Wanneer kom je ze hier brengen?![]()