Belle ( zwarte spaanse) en Bjinder

Wappie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fabster schreef:Welkom Pauline! Gezellig met de hondjes.
Mooie Fajah. Waar ben je op t strand? NL of ook op vakantie (of op vakantie in NL natuurlijk)?
Daar heb je een gigantisch stuk strand langs de Maas waar je heerlijk rustig kunt zitten.
)
Het huis nu trouwens ook
. Als het rustig is, gaan de honden hier gewoon los. Maar met allemaal mensen op het strand natuurlijk niet. Ik vind een hond aan een lijn helemaal niks. Moet zeggen dat ZhuZhu nog wel mee valt. Die is het vast gewend om aan de lijn te lopen. Maar Miep wordt er echt depressief van. En ik sjaggo trouwens. Ze willen de hele tijd snuffelen (logisch) en dan moet ik daar steeds op wachten. Vooral irritant als ze allebei een andere stek uitzoeken en ik in spagaat sta...
. Als ze los lopen, kunnen ze lekker snuffelen en heb ik er geen last van. Ze halen ons vanzelf weer in. 

)
Als jou dat ook leuk lijkt natuurlijk.

Jorinda schreef:Oh bah ja mensenpoep is hier ook weleens gebeurd![]()
Welkom Pauline!
Appelscha is niet zo ver, moeten maar eens afspreken met de hondjes ClassicAls jou dat ook leuk lijkt natuurlijk.

. Ik moet haar natuurlijk ook nog goed leren kennen. Is ook niet in 6 wkn gebeurd.
. Ik zou haar zó meenemen! Wat was t nou voor n ras? Witte herder? Of mix?Fabster schreef:Die óren van Tara! Echt hoor!![]()
. Ik zou haar zó meenemen! Wat was t nou voor n ras? Witte herder? Of mix?
Appelscha brengt echt jeugdherinneringen boven! Vroeger als kind heel veel geweest in de speeltuin met een soort kermisatractie draaimolen met een bult erin. Wij gingen elk jaar in Groningen naar de camping. Vanuit daar veel uitstapjes, naar oa Appelscha dus.

.
)