Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpony schreef:Ik vind het echt heel apart, maar goed....
Het erge is dat die mensen dus weer een kat hebben. Ik zeg niet dat ze er slecht voor zijn en snap de drukte, maar dat mensen met zo een instelling met alle gemak weer ergens een ( gratis ) katje kunnen halen, vind ik zelf een slechte zaak. Maar dat is dus een persoonlijke mening.
TS, nog veel plezier van en met je kat!!
superpony schreef:Ik vind het echt heel apart, maar goed....
Het erge is dat die mensen dus weer een kat hebben. Ik zeg niet dat ze er slecht voor zijn en snap de drukte, maar dat mensen met zo een instelling met alle gemak weer ergens een ( gratis ) katje kunnen halen, vind ik zelf een slechte zaak. Maar dat is dus een persoonlijke mening.
Shanna schreef:Ik neem aan dat die mensen de nieuwe kat ook al 2 jaar in huis hebben. En waarom zou je met een kat niet kunnen verhuizen? Toen wij onze katten namen gingen we ook binnen 1/ 2 maand daarna verhuizen, en weer 2 jaar later opnieuw. Katten verhuizen gewoon mee hoor
MariekeB schreef:Wat een aannames toch.
Misschien twijfelen die mensen ontzettend , of ze niet beter het zo kunnen laten.
Want als je de kat weer ziet, dan komen de gevoelens ook terug, dus dan is het soms ook goed om het te laten rusten, zeker als ze snappen dt de kant beter op haar plek is na twee jaar bij de TS.
ook dit is een aanname.
We weten het dus gewoon niet
Thenexttry schreef:De andere kant is alleen dat ik ergens soms toch wat onzekerheid voel ( leuk hè dat geweldige vertrouwen in mensen) dat ik dan het idee krijg dat ze iets van plan zijn ofzo
superpony schreef:Nou sorry, als iemand je een bericht stuurt over je verloren kat is niet reageren niet fatsoenlijk. Misschien leven we nu met deze onpersoonlijke manier van communiceren in zo een tijd, dat het normaal gevonden wordt door mensen, maar ik vind het goed fatsoen dat je netjes reageert. Iemand nam wel de moeite om je te laten weten dat je kat nog in leven is en gaf de mogelijkheid haar op te zoeken.
Dan neem ik maar wat aan, maar voor normen en waarden hoef ik geen achtergrond te weten als ik dit lees.
TS, nooit je adres geven. Je kent deze mensen inderdaad niet, maar een eerste indruk is belangrijk en die heb je nu.
Nikass schreef:superpony schreef:Nou sorry, als iemand je een bericht stuurt over je verloren kat is niet reageren niet fatsoenlijk. Misschien leven we nu met deze onpersoonlijke manier van communiceren in zo een tijd, dat het normaal gevonden wordt door mensen, maar ik vind het goed fatsoen dat je netjes reageert. Iemand nam wel de moeite om je te laten weten dat je kat nog in leven is en gaf de mogelijkheid haar op te zoeken.
Dan neem ik maar wat aan, maar voor normen en waarden hoef ik geen achtergrond te weten als ik dit lees.
TS, nooit je adres geven. Je kent deze mensen inderdaad niet, maar een eerste indruk is belangrijk en die heb je nu.
Ja dat vind ik ook