Ik kan prima met haar over een drukke markt oid lopen dan negeert ze honden maar een hond tegen komen waar ze het niet verwacht vind ze heel moeilijk.
In dat opzichte kan je het inderdaad pittig noemen maar ik ervaar dat niet zo. Ik vond Ravi's openheid en altijd naar alle honden toe willen veel pittiger

Nova is overigens ook wat onzeker naar andere honden maar zij uit dat heel anders
Hier kun je Roek gedrag wel een beetje zien
paard is handpaard gewend, dus Athos was ook geen probleem

Ben heel benieuwd naar de volgende generatie. Ik ben al aan het duimen dat ze door de testen komen
Pf is het serieus alweer zo’n tijd geleden?
Komend jaar, en anders sowieso niet. Dan werk ik ook nog veel thuis en het jaar daarna heb ik heel veel veldwerk op de planning.
. Ik ben niet zo streng maar zelfs naar mij luistert ze 9 van 10 keer echt super

Zonde, want ze heeft wel een mooie afstamming. Les geleerd...
Zeker niet als dat onterecht is, want ik heb geen neurotische angstbijter die niets kan bijdragen aan het ras behalve neurotisch en agressief gedrag, een verboden kleur en lange vacht. “Veel succes met het kwijtkomen van langharige misbaksels” (en een reeks verwensingen e.d. voor erbij). Om maar een algemene tendens te geven... toen sloot ik me er misschien op het eerste oog meer voor af dan nu achteraf blijkt. Kijk, tuurlijk is het onwetendheid hunnerzijds, maar kom op..

. Athos gaat er gelukkig heel goed mee om, hij was altijd al zelfstandig en kon zichzelf vermaken, dus dat scheelt. Had het niet gegaan hadden we overwogen een hond erbij te nemen, maar Athos lijkt het prima te vinden dat hij de enige hondenknuffel thuis is. Dus voorlopig laten we het maar zo, het is wel praktisch dat hij makkelijker overal mee kan en we zoeken regelmatig andermans hondenvriendjes op om mee te spelen.