Ik had gelukkig maar 3 van die verstanddingen , 1 getrokken en toen kwam ik voor nummer 2 trok meneer ook nummer 3 . Even eten aan de andere kant in mijn mond gepropt , ging best even spoelen elke keer. Maar geen pretje
Heb zomaar besloten Oli naar de duna van Lilly te verhuizen , met zijn stuntwerk . Dan kunnen de 2 duna's naar beneden boven op elkaar , dan heb ik alle hamsters straks beneden .
Maar ik ga die terra zo enorm missen , hij heeft veel betekent . Bieden vanaf 40 euro , hij is wat beschadigt her en der , ben ik vast te snel kwijt . Dan wat gaas en hout halen van dat geld
Jammer dat je zo ver weg woont, had anders grote intresse gehad!
Anoniem
Geplaatst: 31-05-16 21:51
Ik ga volgende week naar Lochem
Hmm nog een rot eind vanaf jou
lianne304
Geplaatst: 31-05-16 21:59
winsel en denies bijde beterschap. rebbeca het hok is vast snel verkocht.
heb een hamster er bij die heb ik gekocht van iemand die haar in een hok van max 20X20 had vandaag nieuw hokje voor haar ingericht. takken liggen nog in de vriezer. er worden binnenkort nog 2 nieuwe loopratten gekocht maar moet even sparen. hokken zijn 40x80 en heb nog nooit zo blij hamstertje gezien. Mijn oude hamster Jingle in zijn hokje
M'n pa heeft gewerkt bij een gasbedrijf met leidingen ed. En daar heeft ie deze vandaan. Zijn iets van 35 cm ofzo haha. Bij m'n ouders in de tuin liggen nog 2. Denk dat k er nog 1 ophaal
_Bitje_
Geplaatst: 01-06-16 12:37
Gaaf Winsel! Leuke foto ook van je hamster in die buis, ziet er idd tevreden uit!
Rebecca, place to be inderdaad Friesland Wel leuk dat je al je hammies straks weer beneden hebt!
Mooi Lianne! Fijn dat je dit hamstertje een beter leven geeft! Ik was gisteren ook echt in de dierenwinkel en daar lagen twee volwassen syrtjes op een oppervlakte van inderdaad ook max 20x20....ongelofelijk. Heb er een foto van gemaakt
In de dierenwinkels zie ik ze vaak maar in hokjes van 20 x 20.. Alleen bij de intratuin heb ik ze iets wat groter gezien, maar alsnog te klein. Was er niet een keer iets in het nieuws dat ze geen dieren meer wouden gaan verkopen in dierenwinkels?
Omdat het echt verslavend is om hamsters te zien graven heb ik vandaag Meira's aquarium ook volgegooid Ze had zo'n 7cm bodembedekking en maakte daar al tunnels in, dus heb ik het opgehoogd naar 15cm. Het loopwiel staat op een groot syrenhuis, kan ze ook een nestje in maken als ze wilt.
mooi hok heb je. leuk dat ze nu nog meer kan graven.
vraag het me al een tijdje af waarvoor is er een looprad die dicht is met van die gaten zo als die van jou? is daar een speciale bedoeling mee of niet?
Ik merk dat sommige hamsters (zoals mijn chineesje Meira) zo'n radje véél leuker vinden. Het is donkerder, veiliger. Sinds ze dat rad heeft loopt ze meer in haar rad en is ze ook meer op haar gemak in haar hok. Gewoon omdat ze zich minder blootgesteld voelt denk ik.
Tortilla
Geplaatst: 01-06-16 19:03
Zo, Camille's aqua ook maar eens onder handen genomen. Ze lijkt er blij mee te zijn Achter de stukken kurk staat haar zandbadje. Madame plast anders een meer beschutte hoek onder