Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kirri schreef:Vandaag een echte pokkedag gehad, Karma begint constant met knokken. Vandaag is ze begonnen met chansy en Nikita. Nu moest mijn vriendin haar hond laten inslapen dus ik gaf aan breng haar andere maar hier. Hoppa weer een gevecht begonnen door karma effin nadat is arrow hier gedropt omdat ik zijn dagmatta ben (Babysitter) dat resulteerde in 3 keer een gevecht beginnen Door karma weerprobleem is dat ze het heel slecht laat zien. Meestal zie ik het en kap ik het gelijk af en dan is het goed. Maar ja ik kan niet alles zien...
Dus zit nu wel een beetje met mijn handen in mijn haar. Ik heb ervaring met vechtende honden maar die lieten het veel beter zien.
Voor beeldvorming: chansy border collie gecastreerde reu. Nikita amstaf pitbull volle teef. Smilla Engelse jachthond volle teef. Arrow groenendaal gecastreerde reu.
De twee geholpen reuen leven dus bij mij in huis. Arrow casual en chansy fulltime
Het zijn ook allemaal verschillende types met verschillende karakters.
Het grootste probleem is dat karma dus geen geluid maakt laat haar tanden heel af en toe zien. Zet geen ruggenhaar op valt gewoon uit het niets aan![]()
Hebben jullie hier ervaring mee? Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze tegen der loopsheid weer aan zit en dat haar hormonen flink aan het feesten zijn.
Het monster in kwestie vandaag.
[ [url=m/GFamHs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sofiaxblitz schreef:Vegen jullie husky's ook wel eens hun poten nadat ze hebben geplast of gepoept? Ik vind het er altijd geniaal uitzien haha
Resistance schreef:Wat een leuk topic!
Zelf heb ik altijd katten gehad, maar na mijn studie wanneer ik op mezelf woon (hopelijk in Zweden, die kans is er) zou ik ongelofelijk graag een hond willen (en natuurlijk ook nog katten). Husky's en Malamutes trekken mij enorm, maar wat zijn de eigenschappen van deze rassen nou eigenlijk? Natuurlijk is geen één hond hetzelfde, maar over het algemeen zitten er toch wel verschillen tussen de rassen. Wie heeft er wat informatie?
Resistance schreef:Interessant!
Ik zou later graag een pup willen, maar kan je nog van tevoren zien hoe het karakter later zou zijn? Misschien aan hoe de ouders zijn? Ik zou dan liever een hond met een niet al te groot jachtinstinct willen, dus niet zoals jouw Shadow.
En waar ga je op zoek naar een pup? Wat zijn goede fokkers?