Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
puf puf haha bisou in jeugdklas, freyr (zoon van de vader van bisou die woont ook bij die mensen) in de openklas, girbaud (broer van de reu die ik nu gebruikt heb voor jolie) in de kampioensklas en gitane teef in de openklas
Nee, niet handig.. 

vanaf pups af aan showtrainen is wel erg leuk idd. Ben nu ook begonnen met onze eigen gefokte dame. Ze is inmiddels 5 maand oud. Stilstaan is echt nog een drama maar het netjes meelopen gaat erg goed
ik ben helemaal verliefd op haar, zowel qua karakter als qua looks en bouw. Ik hoop dat het een succesje gaat worden
ik zal binnenkort eens een fototje plaatsen. 
Volgende week zijn we zaterdag in Uden, zal ook wel niks worden (KM ging in 2011 iig voor een volkomen ander type) maargoed, dat zien we dan wel weer
We zitten in ring 3, aanvang vanaf 11 uur. Ik ben diegene met de allerleukste Welsh Springer hahahaha

Ik moet altijd zo lachen om haar lekkere dikke billen 
Ze loopt voor een pup al super mee!
het blijvertje. Binnenkort kijken wat een leuk gezin is voor Lily als t goed is 

stukjes met bocht vindt ze nog wel lastig, ik moet haar er dan heel goed op attenderen dat er een bocht aan komt, anders loopt ze zo recht door haha
Voordat we de foto's hadden gemaakt en dat filmpje hadden we al flink gespeeld en gerend in de wei dus ze was al lichtelijk uitgeput
Wat ik vaak zie is dat mensen een bocht van 90 graden maken ipv een kwart cirkel. Dat onverwachte zocht dan vaak voor een (bijna) botsi
Ol leest inmiddels feilloos waar ik (of Kel) heen wil en je kunt zelfs al dravend om 'm heen bewegen
Heerlijk
Maar dat was ook heel lang níet het geval
Bochten waren niet te doen, hij ging volkomen rechtdoor en ik heb echt regelmatig bijna languit gelegen met dank aan de banketstaaf
Volgens mij is het gewoon vanzelf goedgekomen

) dan let ze héél goed op mij maar niet op mijn been. Ze kijkt dan meer naar mijn gezicht (ik kijk haar tussendoor ook aan en ik praat tegen haar, beloon haar) dan dat ze uberhaupt kijkt waar ze zelf heen loopt haha. Maar dan heeft ze dus ook niet altijd goed door dat ik een bocht om wil. Ik ga wel proberen iets duidelijker te zijn in mijn lichaamstaal inderdaad. Ik moet zeggen dat het 'Let op' ook wel goed werkt in combinatie met het riempje iets strakker pakken in de bocht (recht door probeer ik de riem slap te laten hangen).
Op de tafel blijft ze vrij goed staan omdat we dat vaak geoefend hebben en omdat het hoog is denk ik. Ze weet dat ze er niet zo maar naast kan stappen
tafel is een goede om mee te beginnen, langzaam uitbouwen naar de grond