Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Match schreef:Waar ik dan vooral tegenaan loop is dat je kosten van te voren niet kan inzien. Bijna geen enkele dierenarts heeft een prijslijst op zijn website staan.
jesito schreef:Ik ben de afgelopen maanden al dik 1500 kwijt aan alle kosten. Dat is t m juist. Onder de 200 euro kom ik niet meer buiten met een klein knaagdier.
Zie net dat ze ciseral drops mee hebben gegeven voor 35,29 is op internet 19,90, mooie marge.
Ik ga ze straks bellen wordt hier een beetje boos van
Maartje1990 schreef:Ik denk dat sommige mensen zich niet beseffen dat dierenarts de slechts betaaldr universitaire opleiding is?
Begrijp me niet verkeerd als ik hoge rekening op hoge rekening zou krijgen van mijn dierenarts en pech op pech zou ik denk ik ook flink moeten slikken.
robert45 schreef:Maartje1990 schreef:Ik denk dat sommige mensen zich niet beseffen dat dierenarts de slechts betaaldr universitaire opleiding is?
Begrijp me niet verkeerd als ik hoge rekening op hoge rekening zou krijgen van mijn dierenarts en pech op pech zou ik denk ik ook flink moeten slikken.
De meeste dierenartsen die ik ken verdienen ontzettend goed. Laten we niet doen alsof ze allemaal aan de bedelstaf zitten.
Natuurlijk zullen er beginnende dierenartsen bij zitten die het allemaal wat moeilijker hebben.
Het gras is altijd groener aan de overkant. Je hoeft niet altijd de hoofdprijs te verdienen. Plezier in je werk is het belangrijkste.
Het probleem is momenteel dat de klinieken overgenomen worden en dat de klant dan leeggeschud word.
jesito schreef:Armoe??? Ik geloof niet dat dierenartsen armoe lijden, echt niet.
robert45 schreef:Het probleem is momenteel dat de klinieken overgenomen worden en dat de klant dan leeggeschud word.
CharleyT schreef:Maartje1990 schreef:Ik denk dat sommige mensen zich niet beseffen dat dierenarts de slechts betaaldr universitaire opleiding is?
En dat weten studenten diergeneeskunde niet als ze aan de studie beginnen??
robert45 schreef:Natuurlijk zullen er beginnende dierenartsen bij zitten die het allemaal wat moeilijker hebben.
Het gras is altijd groener aan de overkant. Je hoeft niet altijd de hoofdprijs te verdienen. Plezier in je werk is het belangrijkste.
.
CharleyT schreef:Maartje1990 schreef:Ik denk dat sommige mensen zich niet beseffen dat dierenarts de slechts betaaldr universitaire opleiding is?
En dat weten studenten diergeneeskunde niet als ze aan de studie beginnen??
Wintu schreef:verootjoo schreef:Weet je hoeveel het voor mensen kost
Die dierenarts wil toch ook brood op de plank
280 euro voor röntgen en medicatie is belachelijk veel geld.
Zonnetje81 schreef:Dat het geld kost is niet erg maar soms hoor ik om mij heen dat er dierenartsen zijn die echt mensen geld uit hun zak kloppen met we kunnen dit en we kunnen dat doen.....allemaal mega dure ingrepen. Of als je een langdurig probleem hebt dat echt ELK naaldje en dingetje wordt doorberekend, coulance is soms ver te zoeken.