Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Ik zou echt snel calcium spuit gaan halen. Dit kan levensbedreigend zijn. Fokkers die ik ken doen dat allemaal standaard. Na het werpen da erbij om even alles na te kijken en spuit calcium
Echt actie ondernemen hoor.
Paloedie schreef:Kaus schreef:Jammer dat je meteen het topic wil laten sluiten na één kritische reactie. Zegt genoeg over hoe ethisch je bezig bent.
Je wil zo graag een nestje van je teef omdat ze zo leuk en lief is (goh laat iedereen dat nou vinden van zn eigen hond) maar de eventuele gezondheidsproblemen waarmee je de pup en pupkopers mee opzadelt interesseren je dus weinig. Of zijn zowel de reu als teef compleet getest? En wat waren daar de uitslagen van? Dat lijkt je weinig te interesseren.
In dat geval heb ik nog wel een leuke reu in de aanbieding als dekreu. Wel een aantal genetische aandoeningen waarvan hij zn hele leven last heeft en wat klauwen met geld kost. Maar hij is zó lief, dat maakt alles goed toch?![]()
![]()
![]()
Wat was het ook alweer?
"Als je niets aardigs te zeggen heb, zeg dan maar niets"?
TS heeft een duidelijke uitleg gegeven. Of dat de meest ideale manier is is een tweede, maar ze hoeft zich daar hier niet uit den treure voor te verantwoorden.
Kaus schreef:Ben je al naar de DA geweest met moeder en pups, TS?
Leuk hè, zo'n nestje fokken...
Little_Gift schreef:Het gaat hier over de problemen van de TS dacht ik aangezien het haar topic is. Dus in haar geval,als het teefje doet wat zij beschrijft, zou een calciumspuit zeker geen slecht idee zijn.
kiwiwitje schreef:Nu beginnen met een flinke lading kwark of yoghurt bij je hond naar binnen te werken en daarna calcium tabletten bij de kruidvat halen. Ze moet wel echt snel beteren. Anders naar de DA voor calcium injectie. Calcium tekort is dodelijk.
Fokker321 schreef:kiwiwitje schreef:Nu beginnen met een flinke lading kwark of yoghurt bij je hond naar binnen te werken en daarna calcium tabletten bij de kruidvat halen. Ze moet wel echt snel beteren. Anders naar de DA voor calcium injectie. Calcium tekort is dodelijk.
Hoe pak je het aan met de calciumtabletten? (Uit interesse)
Vanaf welke dag na geboorte geef je die en in welke hoeveelheid?