Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De dingen zijn iets anders gelopen dan ik bedacht had. Ik ben er nog een beetje cryptisch over omdat het plan eerst moet slagen (en het de gedragsdeskundige moet vertellen). Maar ik kan 1 ding al wel melden is dat ze vandaag zonder hor of wat dan ook geneusd hebben, aan elkaars kont geroken hebben en niet geblazen of gegromd hebben.
Daarna moest ik van blijdschap janken
Maureen95 schreef:Ik heb maandag hopelijk een hele leuke update.De dingen zijn iets anders gelopen dan ik bedacht had. Ik ben er nog een beetje cryptisch over omdat het plan eerst moet slagen (en het de gedragsdeskundige moet vertellen). Maar ik kan 1 ding al wel melden is dat ze vandaag zonder hor of wat dan ook geneusd hebben, aan elkaars kont geroken hebben en niet geblazen of gegromd hebben.
Daarna moest ik van blijdschap janken
Wat ik kan begrijpen. Een kat in een ruimte stoppen met andere katten die ze niet kennen kan heel stressvol zijn. MAAR. Ik ben al maanden bezig met koppelen wat niet gaat en voor beide katten stressvol is. En voor mij ook. Ik slaap al maanden slecht omdat 1 kat bij mij in de slaapkamer slaapt en mij vaak wakker houdt. Ik zag dit dus als enige oplossing.
Ik deed het mandje open en gelijk kwam er een mega grote kat genaamd Sjaak, even gluren wie er in het mandje zat. Gelijk grommen
De verzorger haalde de kat toen weg en toen kroop Chloe eruit. Beide katten gingen gelijk een mandje in. Echt allebei totaal de andere kant op. Toen even afscheid genomen en weggegaan.
Gelukkig op kantoor gewerkt maar ik sliep wel alleen. Ik heb maandag nog wel even gebeld hoe het ging en Chloe was al op avontuur en liep rond. Eevee vond het nog wat spannend. Ze hadden beide wel goed gegeten dus daar was ik blij mee
Ik voelde me aan de ene kant wel schuldig dat ik ze daar een week laat, maar het was echt m'n laatste kans. De laatste nacht gaan ze waarschijnlijk ook nog samen in een hok (als het goed gaat). En dan haal ik ze de zondag weer op.
Wel hebben ze elkaar genegeerd en niet gesnuffeld of wat dan ook. Ik was blij verrast. De verzorger zei ook dat het 2 dingen kan betekenen. De katten vinden het nog te spannend om de ruimte te verkennen en wat te doen of ik ben de katalysator.
Dus daar ben ik heel blij mee. Eevee is nog terughoudend. Ik gaf al aan dat het niet heel anders zal veranderen omdat het bij mij ook weken geduurd heeft voordat ze op haar gemak was.
Ze herkende me eerst niet dus rende weg. Chloe kwam toen achter mij aan en Eevee had toen door dat ik het was. Ze kwam tevoorschijn en wilde ook knuffels halen. Beide katten kwamen toen op me af. Ze hebben geen enkele keer geblazen of gegromd naar elkaar. Zoals je ziet in het filmpje is er wel spanning maar ik heb nu goede hoop
Ze stonden op een gegeven moment zelfs te neuzen en aan elkaar kont te ruiken. Dat heb ik helaas niet op film.
Stomme beesten. Echt. Hilarisch gewoon. 

josewoos schreef:Wat een heerlijke update!
Zo fijn ook dat het pension met je mee dacht hierin en mee wouden werken. Echt een hele goede keus geweest![]()
Het niezen in de gaten houden hoor, ik heb zelf ervaring met niesziekte bij katten en ben daar zo huiverig voor geworden
Eetlust hoeft hierbij niet eens af te nemen. En je kan met deze ziekte er beter zsm bij zijn om te behandelen, het is ook heel besmettelijk voor andere katten