Mijn moeder heeft ook een Maine Coon cattery en wij verwachten half november weer kittens dus altijd leuk om alvast met iemand anders mee te genieten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celine_Famke schreef:NorwayFjord: Dankjewel en leuk dat je ook komt mee volgen! Voor jullie dus volgende maand een nestje, leuk!! En ook spannendGa je ook een topic maken? Ik volg graag mee
NorwayFjord schreef:Celine_Famke schreef:NorwayFjord: Dankjewel en leuk dat je ook komt mee volgen! Voor jullie dus volgende maand een nestje, leuk!! En ook spannendGa je ook een topic maken? Ik volg graag mee
Ja heel leuk en spannend, het is het eerste nestje voor deze poes (hebben eerder wel nestjes gehad van haar moeder) dus dat maakt het extra spannendEn het is extra feest dat het gelukt is want we hebben ruim een jaar geprobeerd met 3 andere katers en met de 4e is het eindelijk gelukt!
Ik heb besloten geen topic op Bokt te maken, ook omdat de kat van m'n moeder is en ik dus niet echt goed een volgtopic kan maken zoals wanneer het m'n eigen kat was geweest. Plus dat ik er zelf niet zoveel verstand van heb dus bijvoorbeeld bij vragen geef ik misschien verkeerde antwoorden. Eventueel wel te volgen via FB: Cattery Xabrendo's