Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ahhh beeebienog meer in aantocht?
Hier geduld hebben.Bij een aantal eitjes groeit het bolletje aan het eind van het ei en zit er een donker puntje.
Heb jij een voorbeeld van een ei dat bijna uitkomt? Kunnen we nergens iets over vinden.![]()
Verblijf is er nog niet, ben blij met mijn faunabox nu. Alle inrichting is er nu wel. Deels dubbel![]()
karuna schreef:Vanaf stukje uitkomen al gezien. Groot beest uit klein eitje. Mar de fase ervoor geen idee dus ook. De blobjes voor op groeien bij een aantal. Ik vermoed dat dat de ontwikkelde eitjes zijn.
karuna schreef:Ze zouden januari uitkomen dus ja dan kan dat. Bij vogels kun je het wel zien, trillende eitjes, soms zacht gepiep en ik wist natuurlijk wanneer ze moesten uitkomen. Dit is gewoon nieuw en afwachten en vooral gezien het gezeul ermee
karuna schreef:Ah klinkt fijn.
Vroeg me net af, de bak met eitjes verhuisd dadelijk naar de woonkamer en in het verblijf, maar de warmtemogelijkheid gaat niet passen bedacht ik me net. Nu is de woonkamer wel warmer, maar is als de temperatuur boven de 16 graden blijft geschikt voor de eitjes zonder extra warmte?
Gelukkig is het droog en niet glad buiten. Ik heb gister al een stukje gereden maar moet dadelijk nog 80 km enkele reis. En weer terug en met ruststop de laatste 30 km weer naar huis. En dat in dezelfde provincie
karuna schreef:Ah al een beetje anders inderdaad. Al een keer verveld? De bloemist bij jullie open. Dat is geluk hebben, ik heb er hier nog geen open gezien. Mijn eucalyptusplantjes groeien wel een beetje al. Wel grappig om te lezen dat de officiele voedingsvoorkeur ook aanslaat.
Hier ga ik als goed is (nog even een extra check of het kan) over een uur de deur uit. Fikse rit voor de boeg om het verblijf op te halen.
Edit ik had haar al gezien