Dag lieve allemaal, wat veel bekende gezichten hier. Ik ben de dochter van
@Karina met de twee whippets, Kesh was overigens mijn eerste grote windhondenliefde (en de reden dat ik zelf windhonden heb, doch nooit een Saluki zal nemen... ).

Toch ben ik nog steeds heel gek met hem, ondanks dat ik inmiddels alweer flink wat jaren uit huis ben. Hij krijgt altijd wat meer knuffels en kusjes als ik hem weer zie.
Veel van jullie ken ik al en volg ik trouw op Instagram of Facebook, wat leuk om jullie ook hier te zien en erachter te komen dat we blijkbaar ook een liefde voor paarden delen. ❤️ Wij zijn met z’n vijven thuis dankzij twee whippets en een maine coon. Ik kom zelf uit een gezin met veel huisdieren dus ik wist altijd al dat ik zelf (meerdere) honden en katten zou hebben, maar mijn vriend echt totaal niet. Het was wel even wennen voor hem in het begin, het idee een hond te hebben zat nooit in zijn beleveniswereld.. toch is hij compleet omgedraaid, hij is echt gek met de hondjes. Ik denk dat een windhond dat doet met je leven.. ze weten je te betoveren met iets magisch, iets verslavends.

Naja, kan het ook niet uitleggen haha.. jullie weten vast wel wat ik bedoel.

Hoe is dat met jullie partners?
Dit zijn Bondi (
whippet x grey, 4 jaar oud) en Louis (
whippet, 6 maanden oud):
[ [url=m/098SP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BgpPqS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij kletsen uiteraard gezellig mee!