Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Het is bijna augustus. En Aelynn is niet meer loops geweest(als ze haar 4 maanden cyclus aanhield zoals de eerste keren had ik haar in mei loops verwacht). Inmiddels is het 6 maanden sinds haar vorige loopsheid. De reuen reageren nog niet. Dus eerste 2/3 weken verwacht ik haar nog niet loops. Ik gok eind augustus. En dan wordt ze gedekt
![]()
Alles komt langzaam dichterbij
JesdaJinn schreef:Hoewel ik het super jammer vindt kan je niet alles plannen en dit is zo'n moment.
De nieuwe reu is ook super knap en ik wil hier ook dolgraag een puppy van.
Ja, ik weet al wie de nieuwe reu is
KimD schreef:JesdaJinn schreef:Hoewel ik het super jammer vindt kan je niet alles plannen en dit is zo'n moment.
De nieuwe reu is ook super knap en ik wil hier ook dolgraag een puppy van.
Ja, ik weet al wie de nieuwe reu is
Als pupkoper lijkt me dat ook noodzakelijk!Hoewel ik geen pupkoper ben weet ik het ook en ik vind hem zelf niet zo knap als Rocky maar Zoë wist dat ook het moment dat ze doorstuurde.
Wel betreur ik de situatie echt voor je Zoë, zo sneu... Je eerste eigen nest en dan zo'n start. Dat is echt jammer en stress die je liever niet wilt. Voor jezelf en voor Aelynn niet. Ik hoop dat alles bijtrekt en goed gaat en je straks een gezond nestje pups hebt.