Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Cathalijne schreef:Ik zal me er niet te veel zorgen over maken. De grootte van de pups bij de geboorte is grotendeels afhankelijk van de grootte van de moeder, niet van de vader. Kristy, ben je van plan om een foto te laten nemen voor de geboorte (als dat over 4 weken ivm. coronacrisis mogelijk zou zijn)?. Misschien is het voor een nest met een kleine hond wel fijn om van te voren te doen, mochten er weinig pus in zitten zijn de pups doorgaans wat groter, en bij een ras dat al wel sneller bekend staat om een keizersnede door de bouw is het wellicht fijn om van te voren te weten of je alert, of extra alert moet zijn.
Domino_2006 schreef:Ik kan je nog adviseren om contact op te nemen met een fokker van kleine hondjes (bijv. Chihuahua’s of Pomeriaantjes) om van een ‘expert’ te horen wat je te wachten staat bij de bevalling. Waar je op moet letten en wanneer je de dierenarts moet bellen.
tijger22 schreef:Ik volg uiteraard, ben zo benieuwd!
En jammer dat er van een volgtopic weer een discussie en verantwoord topic gemaakt word, niet erg leuk voor TS die heel goed weet waar ze mee bezig is...
KimD schreef:tijger22 schreef:Ik volg uiteraard, ben zo benieuwd!
En jammer dat er van een volgtopic weer een discussie en verantwoord topic gemaakt word, niet erg leuk voor TS die heel goed weet waar ze mee bezig is...
Waar baseer jij in godsnaam op dat TS 'heel goed weet waar ze mee bezig is'?
Er zijn maar weinig antwoorden van TS die suggereren dat ze überhaupt weet hoe verantwoord fokken gebeurt.
Achteraf wilt ze wel enkele testen uitvoeren, omdat dat door andere toch echt aangeraden is.
tijger22 schreef:KimD schreef:[quote="tijger22"
Ik volg uiteraard, ben zo benieuwd!
[/quote
Waar baseer jij in godsnaam op dat TS 'heel goed weet waar ze mee bezig is'?
Er zijn maar weinig antwoorden van TS die suggereren dat ze überhaupt weet hoe verantwoord fokken gebeurt.
Achteraf wilt ze wel enkele testen uitvoeren, omdat dat door andere toch echt aangeraden is.
Gelijk weer een aanname...
Ik ken TS persoonlijk
Daarbij negeren jullie compleet de moderators wat ik zowiezo al onbeschoft vind...
Vind het onvolwassen als jullie alles al uitgesproken hebben en maar doorgaan en ook zo hard zijn tegenover TS.
Kom op zeg we zijn volwassen joh...
tijger22 schreef:Ik volg uiteraard, ben zo benieuwd!
Citaat:twee honden opeen douwen is niet bepaald doordacht.
Zoe_97 schreef:Euhm als ze 24 maart op 4 weken dracht zat is het nu chat geen 4 weken meer. Pups kunnen veilig geboren worden dag 57 na ovulatie en gemiddeld is het dag 60. De zou dus rond de 22 kunnen bevallen. Dat is 2 weken
AlwaysH schreef:Krijgt ze normaal ook graanvrij?
mvdende schreef:Ik hoop voor je ts, dat over 3 a 4 jaar blijkt dat de pupjes allemaal gezond zijn en CM/SM vrij zijn.
Wat is je beleid, mocht er één of meerdere pups wél CM/SM hebben over 3 jaar?
DeMolenhoek schreef:mvdende schreef:Ik hoop voor je ts, dat over 3 a 4 jaar blijkt dat de pupjes allemaal gezond zijn en CM/SM vrij zijn.
Pfff... Waarom toch blijven doordramenHoe veel keer moet ze nog sorry zeggen en toegeven dat ze fout zat? Gaat het jou wat aan wat ze dan doet? Wat TS ook zegt of doet, het is toch niet ok voor het gros van bokt.
Ze heeft een fout gemaakt en dat beseft ze nu. Kan er dan nu ook over gezwegen worden? Doordrammen eerste klas...
DeMolenhoek schreef:mvdende schreef:Ik hoop voor je ts, dat over 3 a 4 jaar blijkt dat de pupjes allemaal gezond zijn en CM/SM vrij zijn.
Pfff... Waarom toch blijven doordramenHoe veel keer moet ze nog sorry zeggen en toegeven dat ze fout zat? Gaat het jou wat aan wat ze dan doet? Wat TS ook zegt of doet, het is toch niet ok voor het gros van bokt.
Ze heeft een fout gemaakt en dat beseft ze nu. Kan er dan nu ook over gezwegen worden? Doordrammen eerste klas...
Domino_2006 schreef:Ts had je nog informatie kunnen krijgen over wat je te wachten staat wanneer de pups geboren gaan worden?
Citaat:Ik vind moeder onwijs leuk!