Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze mag dan niet mee naar de supermarkt enzo, maar thuis en op plekken waar honden sowieso mogen komen heb ik dan wel heel veel aan haar.
wel een beetje passen en meten ivm 1,5 meter afstand natuurlijk, maar ik heb er zo’n zin in. Voel me net een klein kind dat bijna jarig is

tokedri schreef:Leuke pups, ik denk dat je over mn vraag heen hebt gelezen
Komen ze bij Conja vandaan? Zij was de eerste en tot een paar jaar geleden, enige fokker in nederland

Pluttersput schreef:tokedri schreef:Leuke pups, ik denk dat je over mn vraag heen hebt gelezen
Komen ze bij Conja vandaan? Zij was de eerste en tot een paar jaar geleden, enige fokker in nederland
Conja fokt silken windhounds, dit is een windsprite
TS, wat superleuk dat vlekje jouw hondje lijkt te worden! Sommige dingen zijn voorbestemd..

Maar heb zo'n zin in morgen
Ik wil ze allebei 
de pups zijn allemaal zo ontzettend schattig.

over een week of 3 halen we haar op. Het was gewoon echt een fantastische match, ze viel bij me op schoot in slaap en toen ik dr wegzette en opstond wandelde ze gelijk terug naar de plek waar we zaten
.
En zoals ze tegen je aankruipt 
maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld haha.
maar het worden wel echt windhonden nu. Behalve dat ze nog zo’n lekkere bolle puppybuik hebben haha. Otje en 1 van dr zusjes zijn vrij klein, dr broer en 2 zusjes worden ook echt al van die uitgerekte hondjes haha. Dan straks gaan ze de hoogte in en worden het van die noodles