Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sterre snapt er niets meer van

Probeerde het vanmiddag al maar struikelde half over een voorbij huppelende edelpapegaai en toen was het geflirt in het nest ook meteen over
Helaas voor haar heeft haar partner Daiquiri dat absoluut niet en die fluit regelmatig 's ochtends een leuk liedje voor haar, wat zij absoluut niet kan waarderen en dan smijt ze hem met veel gemopper van zijn stok af

Mégan is trouwens gek van badderen en neemt regelmatig een duik in haar waterbak. 
Ik vond namelijk een eitje midden in een voerbakje en had dus geen idee wie de vader en moeder waren. Op de gok heb ik het eitje (gelukkig was het niet kapot
) bij een koppel gelegd die al eitjes hadden (Aura en Hermes) en zij hebben het eitje uitgebroed. Er kwam opeens een wit donsje tevoorschijn en omdat alleen Yeti en Djinti voor witte donsjes konden zorgen was meteen duidelijk dat zij de ouders waren
Omdat hij er maar aan bleef peuteren en een vogel maar weinig bloed mag verliezen, is toen door de vogelarts besloten om een teenkootje en zijn nageltje te amputeren en er zo voor te zorgen dat hij niet zou doodbloeden.
Ik was meteen verliefd op dit pretbekkie!

). Ze is alles wat ik in een vogel zoek en ik hoop dat ze over een paar jaar (als ze daar uiteraard zelf klaar voor is) voor de vierde generatie gaat zorgen.

Ik blijf haar zo knap vinden!
Ze slaapt er wel vlak naast
Het is in ieder geval vooruitgang!