En mijn broertje en ik fungeerde overduidelijk als klimtoestel. Ze zijn absoluut niet bang aangelegd en hier en daar komt er graag ééntje even flink terroriseren. En zo zitten er ook een aantal bij die echt bij je komen zitten en je aankijken alsof ze aan het bedenken zijn wat wij in vredesnaam voor figuren zijn
En vervolgens wordt alles uitgeprobeerd .. de rits van je jas (gek hoor dat het heen en weer bungelt), de onderkant van je jas, de plooien van je broek .. die tandjes weten er wel raad mee!
Ik zal niet teveel meer praten .. de foto's komen er aan .. ik ben zó benieuwd over twee weken als de keus wordt gemaakt. 26 juni vinden de karaktertesten plaatsen en in combinatie met dát, het geen wat de fokker zelf ziet & onze voorkeur zal bepalen welk pupje bij ons komt. Spannend …..

De blue merle was het op een begeven moment zat en ging gewoon liggen slapen. Al vlot kwam daar ook de lilac merle bovenop. Slaaplekker!

& nog een college
Deze week zie ik ze helaas niet meer. Ik ga donderdag nacht/vrijdag/zaterdag naar Duitsland voor mijn werk. Volgende week zien we wel weer hoe en wat
pff mis ze wel hoor, ben benieuwd hoe groot ze bij de kenneldag zijn
Wat groeien ze goed en wat een leuke foto's en verslag!
Op de kenneldag ga je in principe ook Bodhi ontmoeten