Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Leuk weer een werk/sporthonden topic.
Ik heb naar bijna 10 jaar ipo dit jaar de overstap naar knpv gemaakt met onze hond. Helaas is onze Dobermann gepensioneerd en dus heeft dit meisje zijn plaatst in genomen als toekomstige werk hond.
Daar is ze 9 weken
[ [url=m/BUEVwK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Momenteel is ze 12 weken en laat echt al fijne dingen zien, zoeken en apporteren doet ze geweldig, Appèl doet ze goed ookal is ze soms wat te enthousiast, het kistje revieren word ook steeds beter en bijten op een lapje is ze top mee.
[ [url=m/rUAOdj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uLjAna.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al een heel verschil met d'r eerste x kistje
[ [url=m/JC37SN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tigress schreef:Wat gaaf dat je aan weightpull doet! Ik zou (lichte) weightpull zo graag als training gebruiken voor mijn hond...maar ja, met de regels hier zou hij nog niet eens een pakje suiker mogen trekken
Nagini schreef:Zal die 2 van mij ook even delen.![]()
Met Zelda (9 maanden) gaan we al schapendrijven sinds ze 4 maanden was. Heeft heel veel drive.. dus het is vooral een mensen skill om dat in goede banen te leiden. In agility is ze heel enthusiast. Over 2 weken zijn we klaar met de basiscursus.
Lenyx (1, 8 maanden) hebben we 5 mei geloof ik een training dag en 19 mei eerste weightpull comp.
[ [url=m/HjEJtT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aedema schreef:Ohh ik volg even! Lijkt mij ook geweldig om agility met mijn hondenkindje te gaan doen, heeft echt de bouw om te rennen en te springen. Ik denk dat ze dat geweldig gaat vinden![]()
Weet iemand of je zoiets in Friesland kan doen en hoe zoiets werkt? Heb zelf helemaal geen ervaring hierin