Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Ik wil niet meer
Ben wel blij met de Gamma. Die jongen daar heeft alle bamboe voor me in 10cm stukjes gezaagd. Dat scheelde werk! Sommige moest ik wel even uitboren, het was niet overal hol, en ik had uiteindelijk to h veel minder dan ik dacht, dus heb er veel boom stukken in gepropt om het op te vullen.
[ [url=m/u4BugE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu nog beslissen wat ik rechts ga doen. Bovenin verder vullen met riet en een vlinderplekje maken in het vierkantje bovenin.
ElineS schreef:Ik wil niet meer
Ben wel blij met de Gamma. Die jongen daar heeft alle bamboe voor me in 10cm stukjes gezaagd. Dat scheelde werk! Sommige moest ik wel even uitboren, het was niet overal hol, en ik had uiteindelijk to h veel minder dan ik dacht, dus heb er veel boom stukken in gepropt om het op te vullen.
[ [url=m/u4BugE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu nog beslissen wat ik rechts ga doen. Bovenin verder vullen met riet en een vlinderplekje maken in het vierkantje bovenin.
ElineS schreef:Alle bamboe zit stevig tegen de achterkant aan en is dus best dicht. Misschien een paar niet, maar de meeste wel, plus ik had ook veel met een dichte achterkant omdat ze gezaagd waren bij een ring. Die heb ik dus dicht gelaten.
De rietstengels zijn denk ik te klein dus ik ga binnenkort op zoek naar grotere stengels. De gaatjes in de stronken zijn (behalve de hele kleine, dat lukte niet) geschuurd met een stokje met schuurpapier.
Ik had het ook al gelezen. Ik wilde eerst ook een plekje met spleet voor vlinders, maar las al dat het niet gebruikt werd.
Misschien dat ik de houtkrullen ook vervang door bamboe. Maar goed, vind het eerst wel goed zo.
Dennenappels hebben dus geen enkel nut?
Britta31 schreef:Worden de hotels niet gekraakt door wespen?En zijn er ook hotels voor hommels en waar kan ik die kopen?
Laurora schreef:Wespen zijn geen solitaire insecten zoals de meeste wilde bijen, dus nee ze kraken de hotels niet.