Avalanche81 schreef:Hij is ook echt vreselijk speels.
En leuk met de hond.
*loopt naar hond*
Hello friend!
Hond: wacht, ik ken jou niet. Vriend? Oké
Ahwww nou zo wil je het hebben he?
Hond heeft niet eerst naar klauwtjes van nieuwe vriend gekeken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpony schreef:Ik zit te lezen en ben verbaasd. Onze rooie is een gedumpte kat, haalde uit en was echt niet altijd aardig naar ons of de honden. Maar dat ging steeds beter en beter. Nu de grootste knuffel en haalt echt niet meer uit.
Een kat is niet altijd te peilen en reageert op elke omgeving anders. Soms hebben ze gewoon rust en tijd nodig.
kindjes moeten ook gemaakt worden
Ik blijf het echt heel vreemd vinden. Maar goed, laat die geitenwollen sokken figuren maar kletsen, dan doe ik het wel op een andere manier.superpony schreef:Maar hey, die nieuwe ziet er geweldig uit, dus hartstikke leuk om naar uit te kijken.

Ik vind het een Rufus, betekend roodharig
Is het een Maine Coon?

1x per week kammen is wel oké.
hij wordt wel gecastreerd voor hij verhuist trouwens
en het is idd de rooie duvel geworden.
Wanneer komt hij? 
dat moet wel een leuke ervaring worden, en als ze nog half onder zeil zijn kan zoiets ook super angstig zijn, en dat moeten we niet hebben
Mr. Grey komt van een cattery.
Laten ze je 2 keer komen om uiteindelijk nee te zeggen vanwege een kinderwens? Alsof ze dat niet van een eerste gesprek weten.
Tof dat het asiel alles zo serieus neemt en echt hun best doen om te verzekeren dat de kat een goede plek krijgt, maar dit is toch te belachelijk voor woorden.
Ik ga mee aftellen tot hij er is.
dat is wel een basis waarop ik een dier durf te kopen, zeg maar.