Gerard is mijn favoriet!
edit: en mini Duke natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is geen felrood, eerder een cremerood.
Tot je ze gaat binnen zetten. Je bouwt natuurlijk langzaam op zodat ze geen gasvorming krijgen. Je komt dus buiten en daar staan ze. Op de grote weide van de paarden. Draad op rughoogte van hun. Ze kunnen er dus zo onderlopen. Help. Ik ben alleen thuis. Nu gaat het tussen mij en 2 schapen. Laat ze alsjeblief niet naar de andere stukken weide gaan. Meelopen kennen ze niet. Wortels wel. De wortels werken! Tot ze in de stal moeten... Maar goed. Ze zitten al in de schuur. Snel alles toe. Schaap nummer 26, nu gaat het tussen jou en mij. Na veel geblaat en gebleit is schaap vriendelijk de stal in ‘gehoffen’ De andere volgde probleemloos. Toch dat ogenschijnlijk klein gat eens dichten...

Mijn kat liep er mee rond, of nou ja, wat er nog van over was
Voel mij zo schuldig. Waarschijnlijk moet het gisterenavond naar buiten zijn geglipt terwijl ik hooi gaf. Ik tel nochtans altijd na en controleer of er zeker geen naar buiten is gegaan. Wij zijn momenteel nieuwe hokken aan het maken waardoor zoiets überhaupt al niet meer kan gebeuren, dan kunnen ze niet meer ontsnappen. Er zijn er al 3 af maar had besloten deze nog niet te verhuizen omdat je jou niet te veel wilt bemoeien met een nest. Stom stom stom. Kan mijzelf wel voor de kop slaan
Sterkte!