Eet hij gewoon alles?
Hier 1 lastige die tot nu maar 2 soorten fruit eet. Als ik her pureer tot smoothie iets meer
Vind zijn kleuren ool prachtig!!!
Heb lang vogels gefotografeerd maar geen edels.
Hij is neem ik aan ook op alles getest?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij is echt gek op fruit en eet dat liever dan groente, maar het is allebei belangrijk dus soms krijgt hij een dagje alleen maar groente zodat hij dat wel moet eten
Valkjes zijn ook superleuk
Die zijn wat meer onafhankelijk omdat ze in de voliere zitten en voornamelijk zaad eten, maar zodra ik in de voliere sta heb ik er ook 10 op mijn hoofd en schouders zitten
Ik hoop volgend voorjaar weer twee nestjes te kweken
(Mits ze in gezonde en fitte conditie zijn natuurlijk!).

Ben als de dood dat ze ziek worden!

Ik heb een hele groep buiten, maar je kunt in de middag echt een speld horen vallen
Een gelukkige vogel krijst bijna nooit!
! En ook de vrouwtjes zijn práchtig
. Maar zijn die niet minder vriendelijk ? (Zoals de meeste vrouwmensen
)
Een vriendin van mij heeft ook ara's en die doet er freeflight mee (dan vliegen ze los buiten). Supermooi! En idd krijg je een megaband met papegaaien.
Dames zijn ook werkelijk prachtig en kunnen heel lief zijn, maar in de regel is hun karakter wel een stuk feller en als ze in de hormonale fase gaan zijn ze soms echt heel agressief. Mannen zijn veel meer goedzakjes

!
Goed dat je er zoveel over vertelt en eerlijk bent over de hoeveelheid zorg die zo'n vogel vraagt. Hopelijk voorkomt dat een impulsieve 'ik wil er ook een'. Hoe doen jullie het eigenlijk als je meer dan een avond weg bent? Vakanties bijvoorbeeld? En wordt de zorg minder intensief als ze volwassen zijn, of blijft het zo? Als ze 50-60 jaar oud kunnen worden met zulke intensieve dagelijkse zorg.. Petje af!