Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:Ik kom me hier ook maar weer melden aangezien Nova in 2019 ook nog een soort van pup is. En wie weet wat het jaar nog brengt natuurlijk!
Leuk, beaucerons ben ik gek op! Zaterdag komt er 1 logeren , de eigenaresse zit ook al jaren in de beaucerons en dit is nu de 3e generatie waar ik al zo'n 6 jaar op pas. Super leuk! Helaas woon ik iets te klein om er zelf 1 te nemen , anders had ik het wel geweten.
Suusjepluus schreef:Wat leuk dat schapen drijven! Ik dacht dat alleen collies dat dedenLijkt me wel echt de top qua samenwerking.
@AlphaDaemon het zijn 4 bruine hoopjes hond in totaal waarvan er 3 reutjes zijn. Er wordt pas na gedragstest ed verdeeld/gekozen, dus dat duurt nog wel een paar weken. Gelukkig zijn ze vannacht al goed aangekomen en drinken ze goed bij moeders, die zorgt er goed voor. Over 2 a 3 weken op kraambezoek
AlphaDaemon schreef:@essiesilly, wat leuk dat je al zo veel Beaucerons hebt zeg! Hoe oud zijn de honden die je al hebt? Dat werken met schapen lijkt me ook echt wel een leuke activiteit om te doen met je hond. Ik hoorde ook dat ze er vaak al gelijk een soort aanleg voor hebben. Is er een soort vereniging die op verschillende plekken lessen / cursussen geeft? Ik stuur je even een pb over welke fokker we hebben.
@suusjepluus, gefeliciteerd met de geboorte! Hebben jullie gelijk al gekozen? Of zijn het allemaal bruine hoopjes hond? =p