Met 7 weken zijn ze veelal zelfstandig. Maar ik hou ze vaak wat langer hier voor ze weg mogen
Riel
Geplaatst: 25-11-17 19:56
Kan je elke dag een foto plaatsen? Het lijkt me interessant om de evolutie te zien. Waar moet je op letten als je zo'n vogel hebt als huisvogel? En kan je ze ook kunstjes etc leren?
Ga ik doen riel! Ja ze zijn heel intelligent! Je kan ook Fleeflight doen
Je moet erop Letten dat het knagers en slopers zijn. En ze maken natuurlijk geluid. Ook moeten ze een aantal uur per dag uit de kooi om lekker te vliegen
Met een week of 3 Kan je het wel al een beetje zien
Riel
Geplaatst: 28-11-17 12:38
Lukasje schreef:
Tsja, als ze er zo blijven uitzien
Knap om te zien! Proficiat met de geboorte van de vierde! En fijn dat je elke dag een foto post! Ik volg dit! Wat een schatjes!
Kan je ze ook buiten laten vliegen of loop je dan het gevaar dat ze weg zijn?
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-17 13:41
Je kan ze ertoe trainen Het zijn er 5, alles is succesvol uitgekomen
Potate
Geplaatst: 28-11-17 21:55
Ze zijn nu nog zo lelijk, maar gelukkig worden ze nog wel mooier Ik verbaas me er altijd over dat kuikens vaak zo monsterlijk eruit zien, ook al heb je de uitzonderingen zoals jonge eendjes en kippenkuikens die wel schattig zijn, en dat het verschil tussen kuiken en volwassen vogel zo groot is! Stel je voor dat ze er altijd uitzagen als aliens, en dat die dingen dus door de lucht vliegen en in je tuin zitten no thanks!
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-17 22:34
Hahaha Nestblijvers zijn vaak lelijker dan nestvlieders De grote rechts is de oudste. Links daarvan zit de jongste ertussen gefrommeld