Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tessa_93 schreef:Ik krijg een Glaucidium brasilianum, hopelijk zo jong mogelijk. Al mn uilen, (op de kerkuil na die kreeg ik met 9 jaar oud) heb ik gekocht tussen de 2 en 10 dagen oud, net als mijn raaf. Hoe jonger hoe beterDit is mn laatste uil, als alles mee zit komt volgend jaar mn laatste aanwinst, een havik
Bellatrix schreef:Hoelang moeten die kuikens eigenlijk bij hun moeder blijven? Is dat maar 10 dagen ofzo? Lijkt mij zo jong om ze dan al bij de moeder weg te halen...
DeMolenhoek schreef:Toevallig geen Harry Potter fan? James, Charlie,...Heel gaaf die uilen! Ik zou er de tijd niet voor hebben.
Willemina_L schreef:Hoi TS, ik las net in de krant dat er een aanrijding plaats gevonden heeft gisteren waarvan de automobiliste een baby uiltje bij zich had... Hopelijk was jij dat niet! http://www.telegraaf.nl/binnenland/2798 ... eau__.html
luuntje schreef:Mag je alle uilen en roofvogels houden?
Ik dacht bij een valkenier opgevangen te hebben dat sommige vogels niet mogen.
luuntje schreef:Mag je alle uilen en roofvogels houden?
Ik dacht bij een valkenier opgevangen te hebben dat sommige vogels niet mogen.
Tessa_93 schreef:Die is van een vriendin van mij
LadyMadonna schreef:Dus bij wijze van spreke mag ik een condor kopen en hier in huis in een hokje zetten mits de vogel de juiste papieren heeft?
Of een steller
VisibreTeam schreef:LadyMadonna schreef:Dus bij wijze van spreke mag ik een condor kopen en hier in huis in een hokje zetten mits de vogel de juiste papieren heeft?
Of een steller
Ik denk niet dat je blij word van een kwaaie Steller![]()
Zitten ook niet echt in een prijsklasse voor hobbyisten
absque_dubio schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de prijzen van vogels, dus een uil, een havik, etc..
Tessa_93 schreef:Willemina_L schreef:
Och jeetje wat naar! Gaat het ok met je vriendin?
De auto is totalloss, zij zelf valt gelukkig mee![]()
Auto is maar materiaal denk ik altijd..
VisibreTeam schreef:LadyMadonna schreef:Dus bij wijze van spreke mag ik een condor kopen en hier in huis in een hokje zetten mits de vogel de juiste papieren heeft?
Of een steller
Of een steller