Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_ schreef:Van olav krijg ik morgen avond alle uitslagen!
Heb gewerkt tot net dus doe morgen even n update... We blijven hoop houden maar we zitten even op n donker wolkje..
Roos we willen n foto van t resultaat!
meisje_ schreef:Wat een mooie dame hierboven.
Ik doe al een korte update van olav.. nog 2uitslagen zijn niet binnen...
Gisteren moesten we naar de praktijk voor het afnemen van bloed en het maken van een echo.
Het afnemen van bloed was geen succes. Olav was erg gespannen en het ging dus niet.
Dus olav daar gelaten ze gingen hem lichtjes sederen.
Na ong een uurtje belde de DA zelf op om te zeggen dat alle onderzoeken waren gelukt.. maar dat hij na het prikken toch wel heftig had nagebloed en ze dus een extra buisje had afgenomen voor de stollingsfactor te bepalen.. dus alweer even flink schrikken
Deze uitslag zou ik gister avond al krijgen en was gelukkig goed!
De echo; er waren rondom de nieren wat cystes te zien en wat witte randen rondom de nieren en tussen de nieren. Echter hoefde dit niet persee iets te betekenen..
Vandaag de uitslagen: fiv + felv negatief gelukkig. Maar nierwaarden, ontstekingswaarden en wat leverwaarden waren wat verhoogd..
Icm echo+tandvleesontsteking + beginnend mondslijmvlies ontsteking en de diarree 2 maanden terug niet al te positief.
Ook niest hij toch wel wat meer as hoort.
Morgen anders maandag krijgen we de laatste uitslagen. Van corona of al beginnend fip ontwikkelend... ondanks alles blijven we toch hopen opgoede uitslagen. Hij is met zn 6 maanden veel te jong om te moeten missen..
[ [url=m/CIl3YC.jpg]Afbeelding[/url] ]
.