Ze staan ook vaak op show waar je het dan kan halen.
Dit is hun FB account
https://www.facebook.com/AnimalisAlmere/?fref=ts
Ik had al weken van te voren mijn bevallingsbox vol met alle benodigde spullen maar aan die tip heb je nu niets meer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar een zieke kater die op een speciaal dieet moet en een hoop dierenarts bezoeken, zelf een ongeluk krijgen waardoor je aan bed bent geplakt en een familie bezoek in het buitenland (Israël) voor een week ertussen door kan zorgen voor een hoop hectiek.
en dit is dan allemaal in de afgelopen 2 maanden. Dus dan schieten sommige dingen er eventjes bij in.
aan liefde en goede zorg zal geen gebrek zijn
maar ik zal die nutridrops ook even bestellen. Had al wel een hoop vitamine pasta's enzo ingeslagen zodat ze daar ook geen tekort aan zou krijgen, maar die nutridrops klinkt erg goed
thnx voor het advies! Miekje1979 schreef:*komt topic binnenhuppelen*
Zal ik me nu maar melden dan, ik ben de geïnteresseerde die TS niet persoonlijk kent![]()
Afgelopen weekend hebben we heel gezellig pbtjes uitgewisseld en hier thuis wordt nu heel hoopvol geduimd voor een groot nest![]()
Volgen blijf ik sowieso. En het allerbelangrijkste is eerst dat alle kittens gezond en wel ter wereld komen. Dus we wachten hier rustig nagelbijtend af

vanacht weer om 04:45 opstaan helaas.