Daphne__ schreef:Shetlover, ik vind het leuk dat je volgt en tips mogen altijd, maar ik vind het wel jammer dat je nu weer begint over het met rust laten van de jongen, terwijl ik de vorige keer ook al daarop heb gereageerd.
Vooral je zin ''Meteen het dak eraf halen voor foto's zou ik zelf echt niet doen''... ik vraag me bijna af of je mijn bericht wel gelezen hebt en de foto's wel bekeken hebt, want volgens mij zeg ik juist dat ik de jongen niet goed kan zien omdat ze onder een dakje liggen en op de foto's zie je ook gewoon dat het dakje er nog boven zit. En dat ik in geval van nood het dakje eraf kan halen.
Wat AlwaysH zegt klopt. Wanneer ik voer en moeder van het nest komt, dan maak ik een foto. De moeder is erg tam en komt altijd op me af rennen en gaat dan op mijn hand zitten, dus ik verwacht echt geen problemen.
Sorry, maar ik vind het gewoon belangrijk voor de jongen en de moeder. Het is niet van belang om de jongen de eerste 14 dagen per se te zien. Tuurlijk moet je het nest controleren, maar dat hoeft niet meteen en ook niet altijd. En het is juist superhandig dat het dak eraf kan, ik zou willen dat dat bij mij kon! Maar met rust laten is zo belangrijk.
Ik wens je verder nog veel succes