Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:snuffie123 schreef:Ahh, ik heb medelijden met jouw paard en katten (uit je reacties blijkt namelijk wel dat je echt niet zoveel liefde voelt blijkbaar, "gewoon wegdoen" komop zeg)
Ja zal ik je mijn rekeningnummer geven? Dan kun je geld voor ze inzamelen.
snuffie123 schreef:Nahh ik denk dat de eigenaar dat geld dan toch uiteindelijk voor zichzelf gaat gebruiken... dat heb je helaas met mensen die niet van de dieren houden
Kanzi schreef:Moeilijke situatie TS.
Als ik zelf de oorspronkelijke eigenaar was zou ik de kat graag terug willen, juist omdat ik zelf ook enorm hecht aan mijn dieren, en ze in principe aanschaf voor het leven.
Dan maakt het voor mij echt niet uit hoe lang ze weg is geweest, het zal voor mij altijd mijn kat blijven.
Aan de andere kant kan ik me van jou ook heel goed voorstellen hoe moeilijk het is om er zelfs maar over na te denken om haar op te geven.
Ik hoop dat jullie samen tot een fijne oplossing komen.
Thenexttry schreef:@ lieveli
Maar waar zeg ik dat ik dat niet begrijp en dat ik de kat hoe dan ook houd zonder rekening met hun te houden ?
Vandaar dat ik je reactie dan ook jammer vind. Je komt naar mij toe namelijk behoorlijk aanvallend over.
En het lijkt erop dat jij vind dat ik mij maar aanstel etc..
@ josewoos
Heb de bevestiging gekregen dat het haar inderdaad is.
Wacht verder maar af wat hun graag willen
MarcoBorsato schreef:Thenexttry schreef:@ lieveli
Maar waar zeg ik dat ik dat niet begrijp en dat ik de kat hoe dan ook houd zonder rekening met hun te houden ?
Vandaar dat ik je reactie dan ook jammer vind. Je komt naar mij toe namelijk behoorlijk aanvallend over.
@ josewoos
Ja ik vind ook dat je je een beetje aanstelt. Ik snap echt wel dat je het moeilijk hebt, maar een tegenvoorstel doen als zij de kat terug willen vind ik ronduit raar. Leg je er dan gewoon bij neer. Het is heel moeilijk en heel verdrietig maar het is niet het einde van de wereld.
k_m schreef:Lieveli, moest jij het zijn zou je wss zelf een topic openen.
De TS geeft nergens aan dat ze de kat sowieso gaat bijhouden, ze zegt dat ze dit HOOPT. Dat is compleet wat anders. Misschien vind jij zo een tegenvoorstel associaal, maar wie weet zijn de eigenaars daar super gelukkig mee. Iedereen zijn eigen mening, maar daarom hoef je de jouwe nog niet zo prominent en aanvallend laten uitschijnen, heel de sfeer van het topic veranderd door jou reactie.
TS, knap dat je gebeld hebt. Ik vind het ook een moeilijke situatie, moesten de eigenaren zeggen dat ze haar percé terug willen zou ik dat wel doen, maar verder zou ik ook wel hopen dat dit niet het geval is. Misschien zijn ze wel blij met een kitten, ik vond dat wel een tof idee.
Ik zou zelf ook wel willen langskomen moest ik mijn kat verloren zijn, en zien hoe ze reageert, of ze me nog zou herkennen enz.
Thenexttry schreef:Ze vroegen toch aan mij wat ik voorstelde.
Op het moment zijn ze sowieso niet in de gelegenheid om haar terug te halen omdat ze midden in een verhuizing zitten. Ze hebben hun andere kat ook tijdelijk ondergebracht.
Verder hebben ze ook helemaal nog niet gezegd haar terug te willen.
En waarom stel ik me aan ? Is het raar om veel om een beest te geven dan ?
MarcoBorsato schreef:Thenexttry schreef:@ lieveli
@ josewoos
Ja ik vind ook dat je je een beetje aanstelt. Ik snap echt wel dat je het moeilijk hebt, maar een tegenvoorstel doen als zij de kat terug willen vind ik ronduit raar. Leg je er dan gewoon bij neer. Het is heel moeilijk en heel verdrietig maar het is niet het einde van de wereld.