Vind ook de Groenendaeler 1 van de weinige leuke herdersoorten. Witte herder vind ik ook wel wat hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Haha ik deel mijn mening eigenlijk precies met Fenrir dus.
Vind ook de Groenendaeler 1 van de weinige leuke herdersoorten. Witte herder vind ik ook wel wat hebben
Fenrir schreef:Dat andere wolfhonden teveel (Duitse)herder zijn qua uiterlijk ben ik het met je eens. Voor mij ook de reden dat ik de Saarloos bijvoorbeeld echt niet mooi vind, zijn gewoon Duitse herders met een ander kleurtjeSpannend Joriek, ik volg ook hoor! Inara is zo'n leuke hondAanstaande vader is ook een knapperd!
Heb me nooit zo in wolfhonden verdiept maar ken ze wel van foto's. Ik vind het vaak jammer dat veel best wat herdertrekjes hebben en vaak wat meer op de Europese wolf lijken. Die vind ik zelf wat minder indrukwekkend (vrij smal), ik vind de wolven in Amerika wat dat betreft veel mooier. Ik zie dan ook liever wat minder iele dieren met minder herdertrekken en juist meer husky/soortgelijke rassen. Ook in het gezicht, ik ben gewoon geen fan van Duitse herderkoppen.
Ben dan ook wel benieuwd wat er uit deze combi gaat komen. Groenendaeler is een van de weinige herders die me wel aanspreken qua uiterlijk, ik denk dat er wel leuke pups uit kunnen komen!
Van schreef:Je doet het goed of je doet het niet he? Ik zie je al lopen met een wandelwagen vol pups
Arme meid, gelukkig duurt het niet zo lang meer
@Dierenfan Je zou ook met een racelijn husky kunnen beginnen en deze als outcross aan laten keuren voor de Tamaskan. Kan je er een pup uit houden