Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stond ook op mijn favorietenlijstje maar mijn man heeft tegen gestemd.
het is dus ook de bedoeling om ook met deze hond de sport in de gaan .
ze hebben 8 honden in huis 2 reuen, 2 gecastreerde reuen en 4 teven. Ze leven gewoon in huis en de honden krijgen niet te vaak een nestje. Ook zijn de honden volledig getest. Ik sta nu op de voorkeurslijst voor een pupje van Djinae en een buitenlandse toprue. (Of als sookie een groot nest heeft een pup van sookie). Hun eerst komende nestje is in het najaar van sookie en vervolgens eind 2016/begin 2017 wordt Djinae gedekt

Laten jullie de pup 's nachts nog extra plassen of niet? Ik las dat het goed was om ze rond 4 uur 's morgens nog even te laten plassen.
maar mijn ouders hebben er ook geen ambities mee
dat is nu telkens rond half 5. Dus dan gaat ze er uit, even met hem naar buiten en wat spelen. Dan kan hij ook weer drinken. We hebben zijn water namelijk niet in de bench. En dan slaapt hij totdat papa opstaat nog even. Dat is tot kwart over 6.

Neonlight schreef:Goed dat je dat zegt, want water zal die van ons ook niet hebben in de bench. Wel iets om meteen aan te denken.
Zit nu nog te twijfelen of we de eerste dagen de bench op de slaapkamer zetten of dat ik op de bank ga slapen. Vanaf de woonkamer is de weg naar buiten wel een stuk korter.
***Ziet zichzelf al in nachtkleding lopen met een plassende pup in de hand***
Was ook in 3 dagen zindelijk. Nooit iets fouts gedaan, snapte alles direct. Hopelijk is de onze ook zo makkelijk, maar dat geluk zullen wij wel niet hebben. 
luxe!