Wat jullie zagen was een filmpje van de geboorte van het nest bijna 2 jaar geleden. Als we niet live zijn dan wordt standaard dat filmpje getoond (tis ook een filmpje van een paar uur) maar staat er in het filmpje wel dat het live is
Maar om jullie even gerust te stellen heb ik de webcam even aangezet, zodat jullie zien dat er momenteel 1 hele grote pup bij ligt
Als ik het idee heb dat het gaat beginnen zal ik dat hier zeker neer zetten Dus no worries, jullie hoeven het niet te missen haha
Hoe Bokt te houden? Temperatuur van je teef gaan meten en die op Bokt vermelden. Als de temperatuur keldert begint de bevalling bijna zeker binnen 24 uur.
Maarrrr je hebt uitzonderingen op de regel.... zoals fleur.... daar kwamen de pups pas na 48 uur
gabyfedde
Geplaatst: 07-03-16 19:39
Ik wilde typen: 'Hoe Bokt uit de slaap te houden?'. Ben alleen wat woorden vergeten. Er zijn zeker uitzonderingen, maar bij de bijna 30 nesten die mijn moeder nu gefokt heeft klopte het in verreweg de meeste gevallen wel.
Succes met de laatste dagen wachten!
Laatst bijgewerkt door gabyfedde op 07-03-16 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Temperatuur gaan we nu ook mee beginnen, mooi bijhouden in een schema (ik ben nogal van de schema's haha) en dan hopen dat ze zich nu wel aan de "regels" houd.
We hebben haar vanmorgen nog even gewogen, inmiddels bijna 31 kilo!