Nu is het voor mij en mijn vriend in de toekomst de bedoeling dat er een hond komt. Nu ben ik al snel te vreden (Roteb terriër is voor mij voldoende)... Mijn vriend daarentegen.. Die wilde graag een Duitse Herder, nu heb ik hem daar gelukkig vanaf kunnen praten omdat deze vaak(niet altijd) maar 1 baas hebben en ik wil graag een gezinshond.
Op dit moment werken wij allebei Fulltime van maandag t/m vrijdag, als het goed is gaat mijn vriend straks de continue in en kunnen wij dan eens gaan kijken wat voor hond er nu bij ons past.
Ik ben thuis opgegroeid met honden, mijn vriend daarentegen helemaal niet(vandaar ook afzien van de duitse herder).
Doen wij er dan wel of niet verstandig aan om te gaan voor een Husky? Natuurlijk worden er gehoorzaamheids cursussen gevolgd en daarna zien we wel wat we verder gaan doen.
Zo ja, wat betaal je ongeveer voor een goede Husky, deze hoeft niet persee een stamboom te hebben aangezien hij toch word gecastreerd en ik geen intentie heb om een dekreu er van te maken?
Waar moet ik op letten als wij er wel voor gaan?
En nog belangrijker; wat voeren jullie?
Onze roteb terrier thuis kreeg gewoon goedkope brokken en is 12 jaar geworden...
Dankjewel alvast als jullie mij hiermee willen helpen en sorry als het offtopic is..