Topic is onderweg haha Er zijn trouwens nog 2 broertjes van haar beschikbaar als ik het goed heb Als ik het budget had dan had ik er nog één bij gedaan, want ik vind het creme katertje echt geniaal
Bommeltje, hij is knap!!! Maar hoe spreek ik het uit? Knor? Knar?
Freya6
Geplaatst: 25-02-15 18:31
Ik heb een halve! Súper lief dier! Wel kortharig helaas. We zijn echt beste vriendjes, doet altijd super voorzichtig, nooit nagels in je been etc. En altijd erbij zitten, een super gezelligerd. Werd mij verteld dat dit karakter typisch noorse boskat is?
Fee_
Geplaatst: 25-02-15 18:36
Hey wat leuk!
Dat word een ongelooflijk knap ding, Renee! Wauw.
Ik heb ook twee Noorse Boskatten. Het zijn twee volle broers, maar uit een ander nest. Ze zijn beide amber van kleur. Zo ongelooflijk lief, aanhankelijk, leuk. Zou echt niet weten wat ik zonder ze zou moeten.
Ivar
En Olav (is al een wat oudere foto, maar zit op ipad en heb even geen andere bij de hand. Inmiddels wat meer vacht)
Olav is de oudste van de twee, ook wat groter en zwaarder. Ivar is echt een rank ding, maar is ook als enige overgebleven uit het nest van vier en had een moeilijke start.
Je spreekt het uit als: knur hij heeft een enorme krul in zijn staart en daarom wilde we hem knor noemen, maar dat is niet Noors en dat wilde we wel, dus hebben we het vertaald in het Noors en daar kwam Knør uit
Inderdaad, die vacht komt echt nog wel. Oke de een heeft meer dan de ander.. Maar ook bij Olav heeft het een tijd geduurt hoor. Komt echt wel goed. En anders maakt het toch ook niet uit. Als ze maar lief zijn.
Splut
Geplaatst: 27-02-15 16:47
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Hey allemaal, ik ben een beetje aan het kijken naar voer, ik dacht aan Iams kitten en junior, en dan een 10Kg, dat zou voldoende moeten zijn voor minstens een half jaar gok ik zo... Ik heb alleen geen idee wat voor voer ze nu krijgt, maakt dat veel uit?