Chocolate en Morena. Morena komt uit Choco's eerste nestje. Maar ze zijn zo verschillend. Choco is trouwens degene met het meest wit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Cinna is erg lief, aanhankelijk en speels. De laatste tijd begint ze wat eenkenniger te worden... ze zal nooit bijten, maar als ze je niet kent dan is ze terughoudend en laat zich niet gemakkelijk aaien... ze vindt het dan eng... maar laat je haar snuffelen en begin je daarna te aaien op haar ruggetje/kont, dan komt het goed en na eventjes kan je haar gewoon overal aaien en wil ze je alleen maar kusjes geven 

Als ik werk is Cinna bij mijn ouders... en ben ik thuis is Ronja bij ons.. ze mag alleen niet hier slapen van mijn ouders... helaas... maar wel begrijpelijk...
Ronja en Cinna zijn dikke vriendinnetjes
Mijn ouders en ik zijn buren... het is een 2-onder-1-kap woning... ik woon aan de ene kant, mijn ouders aan de andere kant.. 
Banjer staat helaas niet thuis, maar wel op een geweldige pensionstal vlakbij huis... 

Xpinoxx schreef:[BB-ITP] Vaya, nog steeds mooi zelfs met 1 oor! dit was haar topickan van de week wel recente foto uploaden, op de iPad weet ik even niet hoe
heeft ze er nu helemaal geen last meer van? Echt een dotje is het!
Veel aanmeldingen al
Mooi zwart maskertje heeft Bowie.
Lief koppie!
Ik kom ook aan huis ja
Die van mij banjeren door alle plassen en gaan met weer en wind naar buiten. Die maken het echt niets uit. Hoe viezer, hoe beter. En sneeuw vinden ze helemaal geweldig!

ralphtdw schreef:owhja dat wou ik vragen,
hoe eten jullie hondjes hun brokjes pakken ze er 1 of een paard en lopen dan van bakje weg eten ergens anders op en zo gaat hele tijd door?
want bij mij doen ze dat de hele tijd en bij mijn ouders thuis ook
Arm diertje. Vreselijk he.. Uploaden kan via Bokt upload. Staat op pagina 1 en 2 uitgelegd. Ben ook benieuwd naar een foto.
Xpinoxx schreef:Nee nergens meer last van behalve dat ze heel veel liefde nodig heeftnee zonder gekkigheid, ik snap niet hoe ze er bovenop is gekomen en zie haar als een klein groot wonder. Ookal kan ik haar soms achter het behang plakken
Limoen schreef:Xpinoxx schreef:Nee nergens meer last van behalve dat ze heel veel liefde nodig heeftnee zonder gekkigheid, ik snap niet hoe ze er bovenop is gekomen en zie haar als een klein groot wonder. Ookal kan ik haar soms achter het behang plakken
Idd, een wonder. Wij hebben ook zo een. Echt een wonder dat zo'n kleintje zoiets kan overleven, maar gelukkig maar!!
zo dat is ook niet niks! 

Ze pakt trouwens geen paard.. ze is niet zó inhalig 

Xpinoxx schreef:Limoen schreef:
Idd, een wonder. Wij hebben ook zo een. Echt een wonder dat zo'n kleintje zoiets kan overleven, maar gelukkig maar!!
Jaa t zijn aan de ene kant zulke sterke beestjes! Wat is er met die van jou gebeurd?
Edit: lees het nuzo dat is ook niet niks!
Banjer schreef:Ik zie hier vooral apple head chi's voorbij komen.. heel weinig deer heads... hebben jullie bewust voor apple head of deer had gekozen?
Citaat:De chihuahua zoals de rasstandaard omschrijft hoort een appelhoofdje te hebben. Bijna alle hondjes met stamboom hebben dit ook, veel zonder stamboom ook. Maar het zogenoemde "deer head" komt nog wel voor bij de stamboomloze hondjes.
Urielle schreef:Citaat:De chihuahua zoals de rasstandaard omschrijft hoort een appelhoofdje te hebben. Bijna alle hondjes met stamboom hebben dit ook, veel zonder stamboom ook. Maar het zogenoemde "deer head" komt nog wel voor bij de stamboomloze hondjes.
Het zijn aparte foklijnen, beetje gelijk aan showlijn en werklijn in andere rassen.
Deer heads komen ook nog voor bij stamboomhondjes maar op shows ga je die niet (nauwelijks) zien.