haha en ja ik kan ook niet wachten tot de ogen open gaan dat moet nu toch wel snel gaan gebeuren! ze blijven niet eeuwig dicht! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha en ja ik kan ook niet wachten tot de ogen open gaan dat moet nu toch wel snel gaan gebeuren! ze blijven niet eeuwig dicht!
. 
Ik heb hier ook 2 nestjes gehad, ze zijn zoo leuk! Hier rende de jongen al vrolijk door de bak met dichte oogjes. Zag je ze rennen en dan 'pok' tegen het glas en dan rende ze net zo hard weer de andere kant op
Diablo schreef:Wat schattig.
Ik weet helemaal niets van gerbils hoor, maar is het niet slecht om mams meteen weer kleintjes te laten krijgen?
Maar het zijn taaie beestjes hoor.

Als ik nog eens een hobby zoek ga ik echt gerbils fokken, zo onwijs leuke diertjes 
Twee logeren bij mijn ouders (een koddig Jut-en-Jul koppel van een dame van 3 en een van een half jaar) en die ander lag in de clinch met mijn 3 jarige dus die wordt nu gekoppeld aan een pupje. Hoop ik dan toch
Ik heb de koppeling "uitbesteed" omdat Cosi (zo heet ze) steeds de aanstichter was van de ruzies, en stiekem heb ik niet heel veel ervaring. Jut en Jul (zo heten ze niet) lieten zich echter heel makkelijk koppelen, zijn ook beiden vriendelijke diertjes die alles prima vinden dus dat heb ik zelf gedaan en ging goed
heb je al een site?
gelukkig hebben ze op 1 na al een toekomstig baasje gevonden
stomme wijven ook altijd, haha. (Mannen schijnen veel makkelijker te zijn... Hee, jij bent ook een gerbil! *vriendjes* )
Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe ze van lelijk naar steeds schattiger gaan