Excuses, voor de opmerking! Ik ben alleen langharen gewend en wist tot nu niet dat een 'kort'haar ook een dikke ondervacht kan hebben. Doe jij mee aan de juniorhandling Liliekska?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Excuses, voor de opmerking! Ik ben alleen langharen gewend en wist tot nu niet dat een 'kort'haar ook een dikke ondervacht kan hebben.
Ooh, en ik vind mijne (tervuerense herder teef, +- 58cm hoog, 1 jaar) met 800gr per dag al een grote eter
op de eendaagse maar 12 welshjes ingeschreven zie ik trouwens, das echt heel weinig
Misschien kom ik zondag nog ff kijken maar qua toegangsprijzen, parkeergeld en benzinekosten wordt dat dan wel weer een duur grapje en ik weet nog niet of ik daar zin in heb
essiesilly schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eerste dag zit er op, bisou voor het eerst in de jeugdklasse, 9 maanden, 1 u beste jeugdteef EN beste teef van het ras!!
tegen een niet allerminste openklasse teef! dus ook meteen haar CAC binnen
hihi super kick!

Dus ik heb in de ere ring gestaan
Zo gaaf! Nog 1 jeugd CAC en mevrouw is jeugd kampioen
essiesilly schreef:gefeliciteerd!
maar snap je even niet, je bent beste jeugdhond maar staat wel in de erering? daar gaat toch alleen de beste pup van het ras en bob heen..
Doordat het niet goed door gecommuniceerd was, wisten veel mensen er niks van af. Van ieder ras werd de beste jeugdhond gekozen en die mochten weer tegen elkaar in de ere ring.