Tot nu toe werken de bandana’s nog genoeg maar is wel iets om eens naar te kijken
Dat op maat maken vind ik tricky als ik zelf moet meten. Ben bang dat ik dan net verkeerd meet ofzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimvicious schreef:Waauuww wat zijn jullie weer hard gegaan haha.
Gefeliciteerd Zoe! Vind de tweede pup echt heel leuk hoewel ook zoveel wit wel weer wat heeft!
Nynkster dat hondenbed zag ik idd! Zou hier waarschijnlijk ook geen succes zijn, Skye ligt het liefst op tegels of op het laminaat binnenwil wel voor de tunnel gaan kijken alleen is die maar 50cm doorsnede. Zou dat groot genoeg zijn voor een midden/groot formaat border? Verwachting is wel dat Skye zeker 20 kilo gaat worden.
Gaaf dat jasje Lara! Hou wel van blije printjes
Goed zwembadje biggirl haha. Hier staat gewoon zo'n schelp gevuld met water. Leuk om doorheen te rennen en dan "gezellig" bij vrouwtje op schoot te springen![]()
Kiwiwitje vind dr echt knap hoor. Heel aansprekend koppie zit erop!
Christina wat een heerlijke foto haha.
Geloof dat ik op de meeste nu wel gereageerd heb haha. Nu weer bij blijven![]()
Hier gisteren terug gekomen van vakantie en op de terugweg gestopt bij de fokker van Skye waar ook haar zusje gezellig langs kwam. En haar twee broertjes wonen daar nog. De donkerbruine is geboren zonder ogen en doet het zo bizar goed! Merk je werkelijk niets aan ook tijdens spelen met de rest. Word als volwaardig
in de roedel geaccepteerd.
[ [url=m/yMeiEh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/du0tTY.jpg]Afbeelding[/url] ]
beauty1love schreef:@KimD jij raadde een aantal pagina`s terug een koel jas aan i.p.v. een mat, ben je ook bekend van de koel jas/vest van ruffwear? Ik zit er over na te denken deze aan te schaffen voor de warme trainingen en evt voor op wedstrijd om af te koelen.
Wanneer gebruik jij de jassen precies?