Deze foto is van vanavond, was toch wel een beetje trots op Nora

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Lieve foto jannicke! Met tijd en geduld komt het wel goed, kijk maar naar mijn Puk, die heb ik al een jaar en kan haar nu af en toe voorzichtig aaien!
Jeetje Vera, sterkte! Laat je even weten hoe het was bij de dierenarts?
Hier is het ook weer raak, nu wil Flip weer niet eten .. Hij zal wel weer haakjes hebben maar grrr kan het niet eens even 1 maand goed gaan zonder DA bezoekjes?
Vrijdag vrij dus dan maar even met Flipje langsgaan, kan ik meteen Pepper meenemen voor een check-up
xVerax schreef:_Tarzan schreef:Lieve foto jannicke! Met tijd en geduld komt het wel goed, kijk maar naar mijn Puk, die heb ik al een jaar en kan haar nu af en toe voorzichtig aaien!
Jeetje Vera, sterkte! Laat je even weten hoe het was bij de dierenarts?
Hier is het ook weer raak, nu wil Flip weer niet eten .. Hij zal wel weer haakjes hebben maar grrr kan het niet eens even 1 maand goed gaan zonder DA bezoekjes?
Vrijdag vrij dus dan maar even met Flipje langsgaan, kan ik meteen Pepper meenemen voor een check-up
Ben vanmiddag geweest en ze had een flinke haak aan een kant. Dierenarts heeft hem afgebroken. Daarnaast heeft ze voor snot en de ontsteking in de wang van het haakje een antibiotica injectie gehad. Heb zelf nog een injectie meegekregen en die moet ik vrijdag bij haar zetten. Als de snot niet weg/beduidend minder is na het weekend mag ik maandag nog een injectie voor haar ophalen. Scheelt behoorlijk dat ik het zelf mag doen, dierenarts is toch al gauw een kwartier met de auto..
Konijn was bij thuiskomst weer supervrolijk en begon lekker aan haar hooi te knabbelen. Ter ondersteuning hebben ze ook nog hooithee in plaats van water op dit moment.
Wat rot dat jouw konijn er nu alweer last van heeft! Hoop dat het bij mij niet zo snel gaat.
Jannickee schreef:Och ja dan wordt het wel een stuk lastiger, je vind vast wel een geschikt konijntje
Wat sneu Eoweyn, sterkte
_Tarzan schreef:K*tK*tK*tK*tK*tK*tK*tK*t
Het is opeens helemaal mis met Pepper :'(
Vanmorgen was nog niks aan de hand met haar, heb ze lekker te eten gegeven. Ga ik net even uit het raam naar de konijnen kijken en vond Pepper nogal vreemd.. Ik weet niet, ik zag niks aan haar maar soms heb je zo'n gevoel ik moet gaan kijken!
Ze tolt om d'r as heen en haar ogen draaien alle kanten op :'( ik ben echt bang dat ze een hersenbloeding ofzo heeft gekregen van de penicilline :'(
Net als je denkt dat ze er helemaal bovenop komt .. :'( :'( :'(
Ik kan pas om 13 uur bij de DA terecht, helemaal kl*te!!!