Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eelmo schreef:Hoe zijn de brokken van Versele-laga? Ik meng af en toe HopeFarms brokken door de science selective, maar ik vind het eigenlijk geen prettig voer. De muesli wel trouwens! Maar de brokken hebben iets mufs.. Hoewel ze wel met smaak gegeten worden.
Dus vanaf nu wonen Yeti (himalaya rood oog dumbo), Hengel (sabel/burmees dumbo) en Muis (siamees gewoon) gezellig bij ons! Muis is twee weekjes jonger dan Hengel en Yeti maar het gaat super goed met die drie samen! Op dit moment liggen ze lekker op een hoopje te slapen
De laatste tijd knaagt hij regelmatig aan de tralies. Snap echt niet waar het vandaan komt.. Genoeg hout en spul om aan te knagen, heb er best wat speeltjes in liggen, bijna de helft van de dag wel lopen ze lekker los in de woonkamer als ik thuis ben. Maar meneer heeft ontdekt dat ie op die manier meteen aandacht van mij krijgt want hoewel ik het probeer te negeren valt het geluid echt in de categorie nagels over een schoolbord dus ik ga echt nog net niet gillen
Iemand toevallig de gouden tip? 
Wat leuk dat je ukkies er zijn! En nog een extra zelfs

dan kan je pijn etc voorkomen. Die van mij hebben telkens gecompliceerde dingen, waarin je ze langzaam ziet aftakelen. Ik kan het zelf niet meer aan zien.. mijn emotionele band is zo groot met ze.. dat het telkens een grote klap is.
Te kleine kooi kan het in ieder geval niet zijn, ze zitten met z'n tweeën in een RS 95 dubbel
Moet er niet aan denken ooit die keus te moeten maken voor mijn mannen, het zijn echt m'n maatjes inderdaad.. Sterkte

Smee__ schreef:Ik voel me bekekenHij zit echt al 10 minuten zo naar me staren
![]()
[ [url=m/5em2sw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tussen de achterpoten
eclair98 schreef:Ik heb een bult bij Sap ontdektTussen de achterpoten
![]()
Die van mij zijn ook kampioen aanstaren. Vaak haal ik ze er dan uit en zet ze in mijn capuchon waar ze dan gaan slapen. Ze zeggen nog net niet in mijn oor: "hehe, was dát nou zo moeilijk!?"
hoe krijg ik die dingen rustig? zo verspeelt zijn ze allen XD een vriendin heeft van mij gezegt dat ze voor hun leeftijd nog zo verspeelt zijn als jonge rittens
normaal zijn ze na 1 jaar wel iets rustiger, toch?

hier nog niet gelukkig. Heb ook wel even genoeg de dierenarts gezien. Al wordt Moos wel dik... voel geen bulten in zn buik, maar hij is wel echt huge aan het worden.